ugg..kvalm!

Klesklypa

Gift med forumet
hehe, eg hadde EL rundt 14.mai, har ikkje testa meg enda, siden eg ikkje skal ha mensen før rundt 1 juni..
men eg har vert så uggen de siste to dagene :)

hehe, så eg er psykisk gravid vertfall :)
 
Såpass ja! Er det noen spes grunn til at du ikke tester før?
Jeg hadde el rundt 11-12, og jeg fikk pos test i går....
Er du ikke super spent???Hvordan klarer du å holde deg?hehe!
 
off.. så man kan teste seg no altså??
arg.. ikkje si det da :):)

hehe, tenker at eg skal klare å vente å se om eg får mensen først... son at eg ikkjje tar en test som ikkje har utslag, også blir eg skuffa.. også er eg kanskje det alikevell :)

hehe
 
Hehe, ja! Eller er jo ikke alle det slår ut på så tidlig. Det spørs på nivået med HCG man har i kroppen når man er gravid. Man har ikek dette i kroppen om man ikke er gravid.
Jeg tok testen en uke før forventet mens, og den er positiv, tok en til og den er også positiv.
Så jeg regner med at jeg da er gravid. hehe...
Det går an å ta en test nå, er den ikke pos, så ta en til ved forventet mens ;)
 
kanskje eg skulle gjort det.... hm..emoticon
 
Hei! Jeg hadde også eggløsning rundt 14.mai og jeg testet bittelitt positivt i går og ganske positivt idag :) bruker du billig strimler kan du teste flere dager før ikm. Lykke til! Hold oss oppdattert når du har testet :)
 
kjøpt test no.. iiiik!

tester i morra tdlig! er vel da det er høgest konsentrasjon.
 
Åh har sååå lyst å bli me på februar runden, men kommer vel ikke me..:s håper flesteparten av de håpefulle kommer inn her da, blir en spennende tid! :D
 
hihihihihihihi!

eg tok testen no!!!!!
og jaggu var den positiv!emoticon

Eg er GRAVIIIIID jenter!!!!!!!!!!!!

så no er det bare å krysse fingrer og tær for at den klorer seg fast!
 
Gratulerer. :)

Håper også å komme inn hit. Termin blir i såfall 8-9februar.  Hadde el 17mai, har 11-13dager lutealfase, så har ikm på søndag. Tester enten på søndag eller mandag.

Har mensmurringer nå, så tviler på det har klaffet, men er lov å håpe. :)
 
Gratulerer!!!! Så hyggelig:D:D:D
 
Back
Topp