Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Uff da, det var ikke noe gøy å lese :( Noen spesiell årsak til at du føler deg alene? Sender deg en stor klem!! ❤ Masse lykke til på UL i morgen iallfall. Det skal gå så bra, det ♡
 
Uff da, det var ikke noe gøy å lese :( Noen spesiell årsak til at du føler deg alene? Sender deg en stor klem!! ❤ Masse lykke til på UL i morgen iallfall. Det skal gå så bra, det ♡
Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koselig :p
 
Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koselig :p

Huff, så dårlig gjort. ♥ Det er jo ikke en hyggelig måte å forstå dine følelser på. :(

Sender deg en god klem. Lykke til på UL! ♡
 
Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koselig :p
Nei, så dum og lite forståelsesfull kommentar :( Håper du får en god opplevelse på UL i dag og klarer å glede deg over graviditeten snart ♡ Stor klem!!
 
Nei, så dum og lite forståelsesfull kommentar :( Håper du får en god opplevelse på UL i dag og klarer å glede deg over graviditeten snart ♡ Stor klem!!
Det håper jeg og ♡ Er nok litt for mye hormoner ute og løper her og!
 
Nå har vi vært på ul. Jeg begynte nesten og gråte fordi det endelig gikk opp for meg at jeg er gravid. Og den har vokst siden sist! Han mente jeg bare var 8+5 men sa jeg bare skulle bruke menstermin frem til oul :) Lille spira mi. Jeg er så lykkelig ♡

e49d091c62eb23b0ff11a5493486fb1d
 
Så herlig at alt er bare bra med lille i magen! ❤️
 
Hurra, så fantastisk ♡ For en nydelig liten bamsemums :D
 
I dag har O vært på babysvømming igjen :D Hun virkelig elsker det! Men mammaen blir så trøtt av bade, sitter her og dupper hvert 5 min :p
 
For hver dag som går blir jeg egentlig mer og mer kvalm. Ikke kastet opp men brekker meg veldig ofte, det kommer som slengt på meg plutselig. Under forrige graviditet våknet jeg alltid på natten kvalm og måtte kaste opp og da fortsatte det, nesten litt bedre for nå kan det komme hvor som helst og når som helst. Hadde håpet og unngå dette! Sliter veldig og få i meg mat, omtrent all varm mat gjør meg kvalm/sjømat/fisk som jeg egentlig elsker. Det eneste jeg vil ha er iskald wiener pølse med lompe :p
 
Kvalme er fryktelig slitsomt. Godt du får i deg noe. :)
 
Sitter og tenker litt på forrige svangerskap og merker at ting nå er ganske likt og er spent underveis på hvordan ting utarter seg. Mener og huske vonde kynnere begynte i uke 26 men ble vonde i uke 30 (premature rier) var og da jeg fikk konstatert kort livmorhals og ble innlagt. Enda en stund til vi vet, så håper på det beste :D

Begynte også og lekke fostervann rundt 4 uker før jeg fødte (visste ikke det da) og svangerskapsforgiftning 2,5 uke før fødsel. Eller lege og jordmor og sagt i ettertid at de burde skjønt det. Men denne gangen skal vi ikke ha noe sånt tull :D Men greit og ha merket seg de ukene så jeg vet litt mer hvis noe skulle skurre denne gangen og :)
 
Ikke noe tull denne gangen, ikke noe tull i det hele tatt! ❤️ Kroppen har lært av sine "feil" nå vet du. ;)
 
Back
Topp