Tvillinger :)

Det vi tenkte litt på og :) men veldig usikker fordi ser så lite erfaringer av andre tvillingmammaer. Tenker å modifisere en sprinkelseng til en slags stor bedside crib :p synes det virker greit og koselig!

Min søster har god erfaring me det! De er snart 9 måneder og sover enda i samme seng :) Ligger i hver sin ende av sengen med hver sin dyne :)
 
Gøy å lese at det er flere som venter mer enn ett barn:) jeg har 3 jenter i magen. Har to gutter på 3 og 1 år fra før så dette blir travelt:D
Så spennende! Veldig kjekt å kunne snakke med andre med flerlinger i magen ja :) Høres travelt ut å bli 5 ja, og samtidig så fantastisk. Når har du termin?
 
Så spennende! Veldig kjekt å kunne snakke med andre med flerlinger i magen ja :) Høres travelt ut å bli 5 ja, og samtidig så fantastisk. Når har du termin?
Har termin 10.februar, men er ganske sikker på at de kommer i 2017 siden jeg har hatt flere runder med premature rier. Skal prøve med ammeslutt for minstemann for å se om det hjelper:) får kraftige kynnere hver gang jeg ammer han.
 
Har termin 10.februar, men er ganske sikker på at de kommer i 2017 siden jeg har hatt flere runder med premature rier. Skal prøve med ammeslutt for minstemann for å se om det hjelper:) får kraftige kynnere hver gang jeg ammer han.
Kan trillinger kommer jo ofte tidligere enn tvillinger. Får håpe ammeslutt hjelper, slik at de kan være inne magen lengst mulig. Ikke kjekt med kraftige kynnere. Men du får vel ikke lov å gå like lenge som oss med tvillinger heller? Jeg har termin 14 februar og håper på at de holder seg inne i magen til 2018, men plutselig kan de komme før.
 
Gøy å lese at det er flere som venter mer enn ett barn:) jeg har 3 jenter i magen. Har to gutter på 3 og 1 år fra før så dette blir travelt:D
Så spennande med trillinger [emoji4] blir nplk travelt for dere da [emoji4] vi har en gutt på 1.5 og får 2 gutter til i slutten av januar [emoji172][emoji172]
 
Så spennande med trillinger [emoji4] blir nplk travelt for dere da [emoji4] vi har en gutt på 1.5 og får 2 gutter til i slutten av januar [emoji172][emoji172]
De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.
 
Ville bare si at jeg har vært på gravidtrening i basseng idag, og det er virkelig til å anbefale videre! Oppvarmet og herligt basseng! Skal gå en gang i uken frem til jul :)
Har vurdert det samme. Er det bare å dukke opp eller måtte du melde deg på? Og har du badetøy som passer?! :eek: :p
 
Er det andre som føler livmoren presse seg opp inn under ribbena? Har begynt å bli ubehagelig å ligge krummet på siden eller å sitte med bøyd rygg.
 
Er det andre som føler livmoren presse seg opp inn under ribbena? Har begynt å bli ubehagelig å ligge krummet på siden eller å sitte med bøyd rygg.
Ja! Har heilt gitt opp å bøye meg:hilarious: Føler jeg snart har magen helt oppi halsen. Har en den kynnere også, blir enda verre da, må lene meg bakover. Sliter med mye halsbrann/sure oppstøt også, så å bøye meg unngår jeg så langt det er mulig:hungover:
 
Back
Topp