Turbo i magen

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Syns det er deilig å kjenne mye liv, gir meg konstant bekreftelse på at alt er bra :) Nå begynner baby å bli ganske sterk syns jeg, så iblant kunne det vært greit med ro til å sove, men foreløpig ser det ut til at det er lille sitt startsignal til turbotid :p Både kveld, natt og tiiidlig morgen så spretter magen min rundt som om noen har putta en chinchilla på speed inn der :hilarious:
Andre som kjenner seg igjen?
 
Noe tilsvarende her også... han er rolig ca 2 timer i strekk før han setter i gang sirkuset :p verst på natten når jeg endelig har funnet korrekt sovestilling. Plutselig starter han igjen
 
Ohyes! Men forstår babyen godt, for eneste stillingen som er grei for meg å ligge i smertemessig er halvveis over på magen, og da blir det en smule trangt inni der :p:p
 
Jeg har en turbo, men en turbo som oppfører seg veldig pent :p Kan for all del være at jeg ikke legger merke til det, men jeg har ikke blitt vekket av henne frem til nå i hvertfall, men så fort jeg våkner så er det full fart fem minutter etterpå. Også er hun spesielt aktiv når jeg er rolig og på kveldstid. Og får respons så fort jeg skulle lure på hvordan hun har det, helt nydelig med andre ord :D Men ja, det begynner å bli ganske hardt og jeg har skvettet høylytt flere ganger, heldigvis ikke blant ukjente folk foreløpig:hilarious:
 
Back
Topp