Tungt

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som synes det begynner å bli tungt? Vondt å bøye seg, tungpustet; ingen behagelige sovestillinger og påkledning av bukse, sokker og sko er ubehagelig. Og jeg er "kun" 29+4! Flere som har det sånn?
 
Samme her... ikke har jeg så veldig stor mage heller :p er 29+3 i dag
 
Jah begynner å bli tungt nå 28+4. Glad våren snart kommer forhåpentligvis så det blir mindre klær å ta på seg.
 
Tungt å reise seg opp, haha :p Folk bemerker at jeg er stor, får stadig høre det..
 
Jepp :) 30+2 og alt er tungt. Kjedelig når det er tungt å slappe av på sofaen :p. Og jeg blir ganske så forbanna hver gang jeg mister noe på gulvet for det er jo litt av et arbeid å få det opp igjen.
 
Jepp :) 30+2 og alt er tungt. Kjedelig når det er tungt å slappe av på sofaen :p. Og jeg blir ganske så forbanna hver gang jeg mister noe på gulvet for det er jo litt av et arbeid å få det opp igjen.
Haha ja kjenner meg igjen. Holder pusten mens jeg bøyer meg haha
 
Hver gang jeg må bevege på skroget, sukker og stønner jeg, og blir andpusten av å gå på flat mark :eek: Å ta på seg sokker og sko er en prøvelse. Og plutselig forstår jeg hva venninner har fortalt ang hvor vanskelig det er å shave legger og klippe tånegler som gravid :p Og fortsatt litt over ni uker igjen til termin...
 
Oh yes, 28+2 og jeg hater skolisser :p føler meg sånn som jeg var helt mot slutten sist :p shaving nedentil... -aner ikke resultatet, stooor mage i veien :p
 
Enig... 29+6 her, å ser nesten litt mørkt på at det er 10 uker igjen
 
Ja, mye anpusten for ingenting her i gården :p det å bøye seg osv er veldig slitsomt, men foreløpig er vanlig loddrett gange ok bortsett fra bekkenet, gruer meg til jeg hovner opp og det er tungt uansett hva jeg gjør :p
 
Back
Topp