tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Jeg bare sniker litt for å holde øye med alle "kjente" :Heartred gutten min er 3 uker nå så skal drøye litt til før jeg begynner på neste:D
Prøver å snike litt jeg også :angelic:

Gratulerer med veslegutten :Heartblue Håper han er rolig og at du nyter nyfødtbobla :love017 Veldig forståelig at dere drøyern litt :hilarious:
 
Oi, så gøy at dere prøver igjen..!
Vi blir nok også å gå for en neste snart, men.. her har ikke TR kommet tilbake enda (baby er 7,5 mnd) :p forsåvidt helt greit å slippe tr enda da, men får jo ikke innsett før jeg har hatt 3 vanlige sykluser (og redusert ammingen, da. Men det ser jeg ikke for meg skjer de neste 2 mnd uansett).
Selv vil jeg gjerne ha termin mellom sen januar og maks til tidlig juni. :p altså, gjerne de månedene du vil unngå, hehe.
 
Oi, så gøy at dere prøver igjen..!
Vi blir nok også å gå for en neste snart, men.. her har ikke TR kommet tilbake enda (baby er 7,5 mnd) :p forsåvidt helt greit å slippe tr enda da, men får jo ikke innsett før jeg har hatt 3 vanlige sykluser (og redusert ammingen, da. Men det ser jeg ikke for meg skjer de neste 2 mnd uansett).
Selv vil jeg gjerne ha termin mellom sen januar og maks til tidlig juni. :p altså, gjerne de månedene du vil unngå, hehe.
Ååå, det blir spennende, Lillafrosk :love017 Håper det blir full klaff på første forsøk! Litt kjedelig at man må ha hatt 3 vanlige sykluser først, men det er nok av en god grunn, kan jeg tenke meg :shy:
 
PP1, barn nr 6, CD32
Jeg tror jeg kan si at jeg har fått positiv el-test(CD31)! Det var på tide, for nå er jeg lei både testing og puling :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1360.png
    IMG_1360.png
    544,2 KB · Visninger: 36
Ååå, det blir spennende, Lillafrosk :love017 Håper det blir full klaff på første forsøk! Litt kjedelig at man må ha hatt 3 vanlige sykluser først, men det er nok av en god grunn, kan jeg tenke meg :shy:

Er nok bare for å være sikker på at man er kommet i syklus, antar jeg. Så blir jo ikke med det første. :p Og siden jeg vil ha termin helst på våren, så er det jo ikke aktuelt etter midten av september, så.. jaja. :p

Men ja! Spennende med prøving!! Kjenner det skal bli sånn sett litt gøy å få syklus igjen, selv om prøving er dritt i lengden :p
 
Er litt godt å være ferdig pult og :hilarious: kjenner meg igjen i det:hilarious:
Knis :laughing002

Er nok bare for å være sikker på at man er kommet i syklus, antar jeg. Så blir jo ikke med det første. :p Og siden jeg vil ha termin helst på våren, så er det jo ikke aktuelt etter midten av september, så.. jaja. :p

Men ja! Spennende med prøving!! Kjenner det skal bli sånn sett litt gøy å få syklus igjen, selv om prøving er dritt i lengden :p
Det går fort dit, med mindre man blir skikkelig babysjuk :joyful:

Ååh. Så gøy å se at dere prøver igjen! ❤️ Skal følge med!
Koselig å ha deg med :smiley-angelic003
 
Knis :laughing002


Det går fort dit, med mindre man blir skikkelig babysjuk :joyful:


Koselig å ha deg med :smiley-angelic003

Ikke sant! Er jo ikke helt babysyk enda, for lille er jo litenbaby fremdeles ❤️ Er vel egentlig helst mannen som vil bli ferdig med unger, og derfor kjøre på med en gang :hilarious:
 
Wooow!! Skal du prøve på en til?? ❤️❤️ stas! ❤️ stor flokk hos dere da❤️ så heldig dere er som klarer det. Jeg klarer så vidt to, skulle gjerne hatt en til om mannen var litt mere til stede. Men han jobber for mye :(
Spennende å følge med her da:) lykke til
 
Wooow!! Skal du prøve på en til?? ❤️❤️ stas! ❤️ stor flokk hos dere da❤️ så heldig dere er som klarer det. Jeg klarer så vidt to, skulle gjerne hatt en til om mannen var litt mere til stede. Men han jobber for mye :(
Spennende å følge med her da:) lykke til
Ja :nailbiting: :joyful: Ååå, så leit med mannen da :sorry: Jobb kan ødelegge mye.. Tusen takk :Heartred
 
PP1, barn nr 6, CD39, 7DPO
Det har vært en slitsom uke. På fredag som var fikk jeg øyebetennelse, hvor jeg fikk øyedråper på mandag. Takk og lov! Begynner å bli bra igjen, men øyet dryppes fortsatt.

Og så ble jeg syk onsdag kveld(feber og forkjølelse). Natt til onsdag og natt til torsdag tisset jeg nesten på meg da jeg stod opp. Og nå nøs jeg, hvor det kom en tissedråpe i trusa :sad010Kan man få slapp blære når man er syk? I stad fikk jeg skikkelig cravings på røde druer og appelsiner også. Finnes det sykecravings? Da jeg stod opp torsdag morgen kastet jeg nesten opp av en liten bit appelsin. Måtte spytte den ut, og begynte å gå mot toalettet for var sikker på at jeg skulle kaste opp. Nei og nei, disse DPO-dagene altså :wtf:

På torsdag morgen hadde jeg skikkelig konsentrert urin, og fikk skyggestreker på babyplan! Det siste bildet er når de har tørket.

Dere som fulgt meg sist, husker kanskje at jeg fikk en veldig klar positiv g-test 7DPO :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_1446.jpeg
    IMG_1446.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 85
  • IMG_1449.jpeg
    IMG_1449.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 86
  • IMG_1457.jpeg
    IMG_1457.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 83
  • IMG_1462.jpeg
    IMG_1462.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 87
Oi spennende, ser jo noooooe der. Ny test idag?
 
Oi spennende, ser jo noooooe der. Ny test idag?
Har ikke tatt noen enda, og kommer ikke til å ta noen med mindre urinen blir like konsentrert som i går ved testing :joyful: Jeg har drukket mer den siste tia, så tror ikke jeg får se en såpass konsentrert urin i dag :p
 
Så spennende det blir med neste test! Ser noe på den ene der!:D
 
Oppdatering
PP1, barn nr 6, CD39, 7DPO

Jeg hadde overraskende nok ganske konsentrert urin i stad, selvom jeg hadde drukket litt i forkant. Merker jeg svetter en del, som sikkert bidrar med tanke på konsentrert urin. Det ble skyggestrek på makesure, og kan såvidt skimte noe på babyplan. Håper jeg får et klart svar på søndag. 9DPO har vært en fin testedag i de andre svangerskapene :angelic:

På det siste bildet er testen tørket.
 

Vedlegg

  • IMG_1476.jpeg
    IMG_1476.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 110
  • IMG_1481.jpeg
    IMG_1481.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 111
Oppdatering
PP1, barn nr 6, CD39, 7DPO

Jeg hadde overraskende nok ganske konsentrert urin i stad, selvom jeg hadde drukket litt i forkant. Merker jeg svetter en del, som sikkert bidrar med tanke på konsentrert urin. Det ble skyggestrek på makesure, og kan såvidt skimte noe på babyplan. Håper jeg får et klart svar på søndag. 9DPO har vært en fin testedag i de andre svangerskapene :angelic:

På det siste bildet er testen tørket.
Det der er vel ingen skyggestrek? Hyggelig å se deg her igjen! :)
 
Oppdatering
PP1, barn nr 6, CD39, 7DPO

Jeg hadde overraskende nok ganske konsentrert urin i stad, selvom jeg hadde drukket litt i forkant. Merker jeg svetter en del, som sikkert bidrar med tanke på konsentrert urin. Det ble skyggestrek på makesure, og kan såvidt skimte noe på babyplan. Håper jeg får et klart svar på søndag. 9DPO har vært en fin testedag i de andre svangerskapene :angelic:

På det siste bildet er testen tørket.
Dette må da være babystrek!
 
Back
Topp