Tul

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Flere som skal?

Bestilte på privatklinkikk i Trondheim vi. Skal inn når jeg er i uke 11.

Hvorfor?

Har noen trøblete svangerskap og tidligere aborter bak meg. Men det er lenge siden.

+ at jeg har passert 35 år og ønsker å følge opp litt ekstra i tilfelle det er noe :)

Å jeg vil også vite at alt er i orden før NOEN får vite noe :)

Spørs om jeg klarer å skjule magen til da. Bare den ikke popper fort fram som tidligere[emoji87]
 
Får ikke redigert via mobilen men time til tul;
6 August [emoji7]
 
Jeg skal inn i uke 6 + 4 Altså den 11.07 [emoji846] For å se om det er et hjerte som slår! Mistet sist gang og vil se så fort som mulig [emoji173]️

Bestilt hos privatklinikk i Trondheim vi også [emoji846]
 
Vi skal! Gjorde det sist for å se om alt er bra før vi forteller nyheten til familie og venner. Kommer til å gjøre det nå også, kanskje litt tidligere enn sist pga vi skal i bryllup i uke 10, så rundt 9 tenker jeg.. Mannen vil også veldig gjerne fortelle verden med å kle på storebroren en t-skjorte med et trykt ul-bilde på, så det skal han få lov til [emoji4]
 
Vi har ikke bestilt noe enda, men skal absolutt inn. Håper på henvisning fra fastlegen. Om vi ikke får det skal jeg bestille hos Ultraportalen i Trondheim.
 
Jeg syns vi har bestilt med for lang ventetid nå. Leser om mange som mister eller der fosteret er dødt i flere uker :(

Vurederer litt om jeg skal bestille en ul i ca uke 8 for å se hjerteaktivitet.
 
Jadda..bestilte likså godt en time den 17 juli. Skal da være 8+1 da.
 
Jeg tenkte at vi skulle, syns det er lenge å vente til OUL for å se at alt er bra. Men venter til jeg har vært hos legen, håper hun henviser til UL. Pga tidligere mola.
 
Jeg får på sykehuset siden jeg hadde en exu for noen år siden!
 
Når er mest vanlig å få TUL? Har et ønske om å få gjort det, men blir nok privat. Ønsker å se at alt er i orden
 
Vi tok 11+3 sist, det var litt sent. Bamsemumsen ble målt til 8+5.. Så vi skal i uke 9-10 uansett!
 
Jeg har time hos gynekolog fredag denne uken. Da vil jeg være 4+3. Jeg har fått denne timen ikke for å ha tidlig UL, men for sjekk etter SA. Jeg rakk ikke å komme tilbake til syklus etter SA før jeg ble gravid på ny.

Tror dere at man kan se noe? Jeg ville jo sjekke om det var noe galt med meg siden jeg mistet. Jeg har tre barn fra før men blir 35 år dette året så ville ha full sjekk.

Kan man se om det er ett risiko svangerskap nå så tidlig? Hvis man finner «feil» med meg?

Håper noe skjønner noe av disse spørsmålene :wacky:
 
Hei,

Jeg har første legetime i morgen (er 4+4 i dag). Regner med jeg blir henvist til TUL pga medfødt hjertefeil og problem (meg). Blir spennende å se om det er et foster eller to inni magen, ettersom jeg har tatt modningstabletter pga eggløsningsproblem.

Kanskje litt utenfor, ettersom dette blir offentlig og ikke privat oppfølging :)
 
Skal til legen imorgen, og håper jeg får uttrykt bekymringene såpass at han faktisk henviser meg til UL, han er en annen enn min fastlege. Så får håpe
 
Hvor bestiller man egentlig privat UL hvis man ikke får henvisning? Jeg bor riktignok ikke i en svært stor by men.. OUL tas jo på sykehuset her.. Men der får man visst ikke bestilt ekstra UL..
 
Hvor bestiller man egentlig privat UL hvis man ikke får henvisning? Jeg bor riktignok ikke i en svært stor by men.. OUL tas jo på sykehuset her.. Men der får man visst ikke bestilt ekstra UL..

Da må du nesten søke opp ultralyd i området ditt.
 
Skal til legen imorgen, og håper jeg får uttrykt bekymringene såpass at han faktisk henviser meg til UL, han er en annen enn min fastlege. Så får håpe
Skal til legen imorgen, og håper jeg får uttrykt bekymringene såpass at han faktisk henviser meg til UL, han er en annen enn min fastlege. Så får håpe
Hei,

Jeg har første legetime i morgen (er 4+4 i dag). Regner med jeg blir henvist til TUL pga medfødt hjertefeil og problem (meg). Blir spennende å se om det er et foster eller to inni magen, ettersom jeg har tatt modningstabletter pga eggløsningsproblem.

Kanskje litt utenfor, ettersom dette blir offentlig og ikke privat oppfølging :)


Spennende at vi er så mange som har legetime i morgen! Når på dagen skal dere inn? :)
 
Back
Topp