TUL....

Jeg var nå i uke 6+6, så veldig lite men et lite hjerte som banker. Skal tilbake i uke 13, da det er rundt den endel medisinske ting kan oppdages/utelukkes :)
 
Skal når jeg er 7+1, vil så gjerne se hjertet slå før vi forteller familien i jula og det var da de hadde ledig. Reiser hjem når jeg er 7+4 :happy:
 
Skal en gang før uke 12 for å finne ut av eksakt hvor langt jeg er på vei, venter på innkalling. Og så skal jeg i uke 12- 13 på fostermedisinsk senter på St. Olavs.
 
Kunne egentlig tenkt meg tul rundt uke 12 da man ser mye mer da, greit og få se en baby med armer og bein når du først skal betale for tul. Men siden vi har bestemt oss for og fortelle det på julaften så blir det ul 23.des (7+4) håper virkelig og få se ett hjerte som slå :)
 
Skal i uke 12/13 slik som i mine to siste svangerskap... Har doppler så kommer til i se om jeg finner hjertelyden i uke 9/10 <3
 
Prøver å få time mellom 7+3 og 8+2. :)
Vil også se babyen før jeg forteller kommende besteforeldre.. Men ikke fått noe respons enda fra dem...
 
Jeg var allerede i uke 5 - av ren tilfeldighet (annen undersøkelse) Fikk se at alt var normalt. Ikke noe bankende hjerte eller noe spesielt å se.

Jeg har ekstremt lyst å ta ultralyd i uke 12. Jeg har strengt tatt "krav" på det, da vi har downs syndrom i familien.
Jeg har lyst på ultralyd for å sjekke for skader eller feil, men mest for å kunne se at jeg har et friskt barn i magen før jeg sier det til jobben osv.

har kontroll hos legen neste mandag - da er jeg 7 uker. Vet noen hvor lang tid det går før du får time til tidlig UL?
 
Håper å få neste uke kanskje. Da er jeg i starten av uke 6. Vil bare se hjertet som banker ❤️
 
Jeg skal på organrettet tidlig ultralyd når jeg er 12-13 uker :)
 
Jeg var i uke 6+0 og skal tilbake i 8+0. Håper jeg roer meg da hvis alt er bra da!
 
10.januar, da er jeg 9+0 :)
 
Last edited:
Skal i uke 12/13 slik som i mine to siste svangerskap... Har doppler så kommer til i se om jeg finner hjertelyden i uke 9/10 <3
Husker jeg fant hjertelyden i uke 9 sist, og ble så sjokka at jeg nesten ødela doppleren som fløy i gulvet :p
 
Back
Topp