tror jeg hører til her

Bambiis

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
da har jeg fått to klare og tydelige streker. Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei da jeg fremdeles ikke har fått tilbake mensen siden fødsel i november 2016 (!), men tok en test for ca. tre uker siden som var negativ, så tenker det muligens blir oktoberbaby :)
 
Takk dere! :) håper på tul ja, tar nok en digital test i mellomtiden for å se sånn ca :)
 
Takk dere! :) håper på tul ja, tar nok en digital test i mellomtiden for å se sånn ca :)
Til sammenligning... jeg har menstermin 30/10. Tok digital 4+0, dvs. IKM og fikk 2-3 uker. Så om du får 2-3 uker eller 3+ uker kan du nok trygt kalle deg oktoberfrue :D
 
ja, sant det! tviler på at jeg er så lang på vei at det blir september, og det får jeg jo uansett ikke vite med digital..
 
da har jeg fått to klare og tydelige streker. Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei da jeg fremdeles ikke har fått tilbake mensen siden fødsel i november 2016 (!), men tok en test for ca. tre uker siden som var negativ, så tenker det muligens blir oktoberbaby :)
Da er vi tre november 16 damer her [emoji2]
 
Spennende!! Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer og velkommen! :Heartred
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Gratulerer og velkommen[emoji7]
 
Back
Topp