Treningstråd!

Går frem og tilbake til butikken! Tilbakeveien med oppoverbakke og vogna full med handleposer er god trening! :p Får komme meg ned på treningsstudioet snart.. har vært støttemedlem I svangerskapet...
 
Går frem og tilbake til butikken! Tilbakeveien med oppoverbakke og vogna full med handleposer er god trening! :p Får komme meg ned på treningsstudioet snart.. har vært støttemedlem I svangerskapet...
Ja er jo litt trening det ;)
Vært støttemedlem lenge jeg også!! Men nå må jeg ta meg selv i nakken :p
 
Hvordan går det med treninga folkens ? :D

Selv har det ikke blitt så mye i det siste :/ vært litt lite søvn så trening har ikke vært fokus :p
Men nå er det ny uke og nye muligheter :D

Har funnet ut at jeg rett og slett ikke gidder challenge! Må nesten begynne med noe enkelt først, som spinning. Det kan jeg ikke gjøre før jeg har noen til å ta babyen mens jeg holder på, så venter på at mannen skal komme hjem. ;) Han kommer på onsdag eller torsdag. Høres ut som en unnskyldning for å utsette det, men sånn blir det! :p
 
Har ikke begynt enda :oops: Annet enn å gå en tur hver dag. Tenker at jeg skal trene på treningsstudio etter hvert, trenger å få bygd litt muskler... Men er litt avhengig av at mannen kan ta barna, gutten er for urolig til at jeg kan sette han igjen på barnepass.
 
Uff jeg må begynne å gjøre et eller annet altså. Jeg manglet en lusen kilo fra startvekt og nå har jeg plutselig gått opp 3 kilo :O
 
Bare trilleturer på meg så langt. Har litt tempo, så blir svett. Skal på 6-ukerskontroll denne uken, så jeg tar meg nok en rolig styrkeøkt på senteret neste uke. Det gledes! :D
 
Noen som har et bra styrkeprogram man kan trene hjemme med kroppsvekt?:) Gjerne noe som ikke tar så lang tid og som tar hele kroppen.
 
Det blir to gode trilleturer om dagen her så det blir minimum 2 timers trasking pr dag. En tur med bikkjene og mini i vogna og en med 2-åringen i vogn og mini i bæresele. Mye bakker rundt her, så det merkes! Har begynt å trene litt styrke i tillegg hjemme på kvelden når barna sover. Det blir sånn ca annenhver dag. Det får holde sånn til å begynne med ;-)
 
Gikk ned til veien med søppeldunken med lillebror i bæresele (300 m én vei som er en oppoverbakke når en går tilbake) så det ble min trim. ;) Ble faktisk småsvett! :p og så gjort litt husarbeid. Det er jo en treningsøkt i seg selv, spesielt med 5kg hengende på magen. ;)
 
I dag var jeg og ei venninne å trillet i marka, rundt et vann i Trondheim. Min mor sa at det skulle være asfaltert rundt der, men hun må ha forvekslet med et annet vann - for det var skikkelig terreng med barnevognen :p Men da ble det bare mer trening!
 
Går tur hver dag. Prøvd meg på litt jogging, men må ta det litt rolig på grunn av et dårlig kne. Så det blir ikke mye jogging om gangen, men det kommer seg! Tenkte meg på første styrketrening neste uke. Endelig er bekkenet klart for knebøy! :D
 
Går tur hver dag med vogn :) Har foreløpig fryst medlemsskapet mitt på Condis, men planen er å trene der etter sommeren ;)
 
går turer men ellers helt dritt! legger ikke på meg i kg.. men tyngdekraften har visst flytta alt fettet til lårene :eek: for 1.gang i hele mitt liv gnisser di konstant når jeg går.. liker ikke!- nå blir det skjerpings :)

enn der?

Veldig lite. ;) Men gjør veldig mye husarbeid som jeg prøver å gjøre i litt tempo. :p Ellers gjør jeg øvelser jeg har fått av fysio som går på magemusklene.

Går sikkert en tur senere idag. :)

Hehe, her har lårene alltid gnisset mot hverandre. :p Burde skjerpe meg jeg også! Er bare akkurat innenfor normalvektig ifølge bmikalkulatoren.
Må prøve å slenge meg på spinningsykkelen. ;)
 
I dag er planen å ta første styrkeøkt mens pappan triller tur med lille. Best jeg skriver det her så jeg må gjennomføre! Begynte å tvile litt da jeg kjente meg litt sliten etter lang trilletur i går ;)
 
Back
Topp