Treningsklær for gravide?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Hei!

Noen som har kommet over noen gode kjøp av treningsklær?
Ser etter både tights og overdeler med armer, ikke singletter.
Begynner å bli vel trangt i de vanlige tightsene nå :p
 
Såg 2xu hadde gravid tights men den kosta jo noke enormt:confused:
Ellers kan du sjekke ut Stormberg, dei har egen mamma kolleksjon. Og http://www.mamalicious.com/no har litt og :)
 
Samme her! Jeg har noen fra HM jeg kan bruke, men 2xu buksene mine er ikke i nærheten [emoji13] Jeg mener jeg har lest at Lindex har treningsklær hvis du ikke er interessert i så dyre treningsklær. Jeg skal i alle fall sjekke dem ut
 
Om du vurderer Stormberg sine anbefaler jeg deg å prøve de før du kjøper [emoji85] kjøpte en tights dær, den var veeeldig dårlig passform på, for stor noen plasser og stram andre plasser [emoji85]
 
Leste litt om stormberg tightsen og valgte å droppe den. Har et par fra HM som funker en liten stund til men så må jeg over på noe annet. 2XU tightsen er jo svindyr:(
Skal sjekke ut lindex!
 
Fant en nå på getinspired.no, casall seamless tights til 599. Ikke direkte gravid tights men veldig høyt liv og står at den skal passe bra for gravide, så da får vi se :)
 
Kjøpte 2xu tightsen for gravide i går :) på XXL i Moss er den til 799,-. Så den er satt ned ganske så mye, og veldig deilig :happy:
 
Oj, da skal jeg sjekke xxl her! Ellers blir det kanskje en svipptur til Moss :)
 
Ellos har en tights som ser kjempegod ut[emoji4]
 
Baggyjoggebuksene til cubus! Tynt, lett stoff og bredt magebånd/strikk, lever i de på fritida og yoga :) 180 kroner tror eg det var. De utvides litt med vask, men det kan jo være praktisk utover [emoji23]
 
Anbefaler virkelig 2xu, den er skikkelig god! Fant den på tilbud på xxl i Sverige, men sett at de har tilbud innimellom på nett også. Går an å følge med på Finn.no også, begrenset hvor utslitt de blir.
 
Jeg har en treningstights fra aim'n som jeg aldri har likt fordi den er altfor slakk i livet. Men jeg merker nå når magen har vokst litt at den sitter litt bedre. Den er i tillegg høy i livet og veldig behagelig siden den ikke strammer noe. Tenker at den kan bli veldig brukbar etter hvert :)
 
Back
Topp