Trening på 17. mai

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg prøver å få til trening på kvelden etter mini er i seng 3 ganger i uken.
Jeg går tur med rask gange på en 14-15 km.
Har egentlig lyst til å ta meg en tur på kvelden 17. mai..
Men så tenker jeg at det kanskje ikke er like akseptabelt...
Hva tenker dere?
 
Hvorfor ikke? Om du ikke egentlig har gjester eller skulle vært på besøk blir sted da
 
Hehe, hvorfor er det galt?
 
Hvorfor skulle ikke det være akseptabelt?
Det er jo ikke en "hviledag" (som noen tydeligvis bryr seg om fremdeles), og du forstyrrer jo ingen ved å traske deg en tur. :p

Trimme hekken eller klippe gresset derimot blir jo noe annet. :)
 
Gå deg en tur du[emoji2] Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være akseptabelt[emoji4]
 
Hadde ikke brydd meg noe særlig om det gitt. Gå deg en god tur. Du går vel så fort at de såvidt ser deg [emoji14] Haha
 
Tenkte liksom at jeg går ut i 18:30-19 tiden en gang, og da sitter og fremdeles mange i hagene sine og feirer og så kommer liksom jeg i treningstøy fartene forbi på gangfeltet utenfor...

I lillestrøm(tror det var der) så går det sykkelløp 17.mai! Så mener fortsatt du fint kan gå deg en tur[emoji4] Du bråket jo ikke for dem som sitter i hagen og koser seg[emoji12]
 
Er ganske stort sykkelmiljø her på nedre Romerike så det hadde ikke forundret med om det var her i området

Kan godt være, har da hørt hvor flere ganger, men ble så usikker da jeg skrev lillestrøm[emoji28] men uansett hvor, gå deg en tur med god samvittighet[emoji6]
 
Tenkte liksom at jeg går ut i 18:30-19 tiden en gang, og da sitter og fremdeles mange i hagene sine og feirer og så kommer liksom jeg i treningstøy fartene forbi på gangfeltet utenfor...

Er da ikke forbud mot å gå på veiene :) du bråker vel ikke, eller skal i noens hage? [emoji28]
 
I lillestrøm(tror det var der) så går det sykkelløp 17.mai! Så mener fortsatt du fint kan gå deg en tur[emoji4] Du bråket jo ikke for dem som sitter i hagen og koser seg[emoji12]

Det gjør det ikke. Tour of norway er 20 mai på Lillestrøm. 17 er det Hønefoss.
 
Back
Topp