Trenger noen råd!

Ungmor89

Blir kjent med forumet
Jeg fødte i februar. Magen er der litt forsatt, noen som har noen GODE tips til hvordan jeg får den ned?!
Jeg veide 73kg når jeg veide meg sist, jeg tok en undersøkelse på nettet og fant ut at jeg var overvektig :( Til høyden min skal jeg veie 65kg, da vil jeg ikke være overvektig..
 
Vi bor rett ved riksvei 4, så er ikke bare bare å gå ut med vogna og gå tur + at de ikke er noe gode steder å gå tur! :(
 
Har sett til her på siden om mat tips, litt flaut å si dette men vi har ikke så mye penger å handle for etter vi har betalt alle regningene våres. Så når vi handler mat kjøper vi inn en middag vi blir mette av. F.eks røkte pølser og slike ting. Vi spiser ordentlig mat!
Men finner ingen ''slanke tips'' om den maten vi bruker å kjøpe inn. Det blir ikke til at vi kjøper inn salat pga vi heller kjøper poteter.
- Føler at dette er en ond sirkel, jeg er ikke fornøyd med kroppen min!
Føler meg helt jævlig om dagen, vil bli fin!
 
Har du prøvd ut lavkarbo? Slutt med brød,pasta,ris,hvitt mel..ja alt med raske karbohydrater.
 
det gir resultater med en gang.
 
Og at man ikke har penger til å handle inn så mye mat er jo ikke noe flaut,vi alle har vell hatt det sånn i perioder av livet vårt.[;)]
 
Røkte pølser kan du spise,men dropp potetene og ta heller en pølse ekstra.
Gå inn på lavkarbo.no og sjekk ut litt
 
Har magen musklene dine delt seg.husk å Ta kunn sitt ups på skrå.
Det er viktig
 
Back
Topp