Treff i Stavanger :)

Lille lam

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei jenter! Dagene flyr avgårde og snart e adle gullungene våre her! Så eg tenkte å invitere te treff hos meg i stavanger, mandag 01. mai kl 19 hvis någen har lyst?
Einaste e at, hvis me blir mer enn 10 stk må me ta treffet ein aen plass pga plassmangel. Hb mange vil ver me så me blir litt mer kjent! ☺
Komme tebage te adresse her når me ser kor mange og eventuelt kor det blir i forhold til antall :)
*redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Så koselig! Jeg er gjerne med! [emoji1] Godt at noen tar initiativ, plutselig var vi i slutten av april [emoji15]
 
Hei hei jenter! :)
Da det er en uke igjen og 6 påmeldte tilsammen nå, satser vi på å ta det hjemme hos meg:)
Jeg lager noe enkel mat :) Gleder meg!
Ta kontakt på pm for tlf nummer, hvis du ikke finner frem el. :)
 
Hei hei jenter! :)
Da det er en uke igjen og 6 påmeldte tilsammen nå, satser vi på å ta det hjemme hos meg:)
Jeg lager noe enkel mat :) Gleder meg!
Ta kontakt på pm for tlf nummer, hvis du ikke finner frem el. :)
Så gøy, gleder meg! [emoji1]

Skal vi ta med noe?? Skulle vi kanskje tatt med en liten rett hver, så slipper du å lage noe iom at du stiller med hus?
 
Så gøy, gleder meg! [emoji1]

Skal vi ta med noe?? Skulle vi kanskje tatt med en liten rett hver, så slipper du å lage noe iom at du stiller med hus?
Tenkte å bare lage en pastasalat eller noe lignende, helt enkelt :) kanskje noen vil ta med foccacia/hvitløksbaguetter eller noe å drikke? Vi er jo ikke så mange så det er ingen problem for meg :) Har blitt ufrivillig sykemeldt pga høyt blodtrykk, frem til permisjonen starter den 19.mai, så det er greit å ha noe å gjøre :p
 
Tenkte å bare lage en pastasalat eller noe lignende, helt enkelt :) kanskje noen vil ta med foccacia/hvitløksbaguetter eller noe å drikke? Vi er jo ikke så mange så det er ingen problem for meg :) Har blitt ufrivillig sykemeldt pga høyt blodtrykk, frem til permisjonen starter den 19.mai, så det er greit å ha noe å gjøre :p
Kan ta me foccacia brød! :)
 
Minner om treff hos meg i morgen :)
Vi er 4 stk til nå, så vi er ikke så mange.. Men men, skal nok få det koselig forde! :)
Gleder meg! :)
 
filler'n glemte treffet ikveld jeg. Har vært på biltreff ved jærhagen idag, å da gikk det i glemmeboka. Tror ikke jeg har kommet uansett, bussen går søndagsruter idag, og der oppe jeg bor i Skaarlia gikk ikke første bussen før 17.21, neste der etter var 19.21 og neste der etter 21.21 og siste buss 23.21 så er ikke mye kollektivtrafikk her jeg bor på helligdager
 
filler'n glemte treffet ikveld jeg. Har vært på biltreff ved jærhagen idag, å da gikk det i glemmeboka. Tror ikke jeg har kommet uansett, bussen går søndagsruter idag, og der oppe jeg bor i Skaarlia gikk ikke første bussen før 17.21, neste der etter var 19.21 og neste der etter 21.21 og siste buss 23.21 så er ikke mye kollektivtrafikk her jeg bor på helligdager
Det går så fint :) vi koste oss vi :)
Du får være med neste gang heller, blir sikkert ikke på en helligdag da :)
 
jeg kommer nok neste gang om det ikke blir på en helligdag eller en søndag, bra at dere kosa dere :)
 
Back
Topp