Trass!!!!

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Noen andre som opplever det? Hvis hu blir sint nå slår hu i armene og skriker alt hu kan. Og hvis hu står eller sitter i vogna sparker hu med beina og tramper. Trudde det var litt tid før det ble trass. Og skjønner liksom ikke hva hu vil siden hu ikke snakker. Til tider veldig slitsomt. Det eneste dom fungerer er å sette hu i vogna og gå. Da er hu for opptatt med å titte rundt seg. Fikk til å med en bamse på skobutikken siden hu fikk ett annfall der mens hu prøvde sko. Hu sto da og trampet med beina og skreik. Men kommer det noen andre å prater til hu er hu blid som en sol. Kjenner jeg er sliten og rådløs nå. Har i grunn prøvd alt for å gjøre hu fornøyd. Merkelig hvor mye egne meninger de har. Gleder meg til hu kan prate og kan fortelle med ord i stedet gor å skrike rett ut. Det høres seriøst som om vi skader hu.

En liten utblåsning fra en sliten og flau mamma.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutten vår viser godt når han er sinna, men det tenkee jeg bare er normalt å ha litt temperament. Han slår og vifter med armene og spreller/sparker litt ekstra med beina. Dette kan han gjøre iten å skrike, men viser et "furteuttrykk" på en måte. Tenker det er helt naturlig at de sier ifra på sin måte om at ting ikke er greit, men vi har ikke de raserianfallene som du snakker om da. Har hendt han har begynt å hyle i butikken, men det tror jeg bare var fordi han ikke fikk ta det som sto i hyllene:p syns det er kjempeflaut, men det viser jo bare at de har egne meninger:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler ungen er kjempe lei meg. Når far er til stedet eller vi er ute og ting skjer, altså på lekeplassen eller lignende så er hun blid som en sol. Kanskje de bare er lei det samme gamle og trenger mer utfordring. Skulle tro jeg også skadet hun her noen ganger. Tar heeeelt av!


❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
 
Hu her og e sånn... Hu like ikkje meg lenger :( hehe..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Min å virker faktisk som han ikke liker meg lenger. Å er så survete å sint. Ting blir ikke bedre da man blir lei seg å føler seg ubrukelig. Men det er vel sånn det er å være mamma da?;)
 
Min og blir sint! Hvis det er noe i veien når han skal leke eller gå osv, han hyler og blir kjempe forbanna!
Her hos oss har vi psykolog med på 10 mnd kontroll for å gi oss råd ang oppdragelse, grensesetting osv. Ho sa at det ofte er lurt å ikke reagere på at de gjør ting de ikke har lov, altså bare fjerne de fra situasjonen uten å si noe, så får de på en måte ikke respons på negativ atferd. Eller avledning. Når min gutt blir forbanna så blir jeg og litt rådløs, men for det meste gir jeg ingen respons, og det gir seg ganske fort:)

Husk at ingen er ubrukelige! De er avhengige av oss snille mammaer:) men når pappaen endelig kommer hjem fra jobb, er det kjekt å se dem:) jeg har erfart akkurat det samme selv:) Når det er dere som er på jobb og kommer hjem, blir ungene like glade for å se dere:) Nyt heller litt egentid mens ungene får pappakos


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Samme her. Men frøkna er blitt ganske flink til å peke på hva hun vil ha eller hvor hun vil gå. Så begynner å skjønne litt hva hun vil. Men påkledning og bleieskift er kjempe vanskelig hun hyler å kaster seg bakover..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp