Trampoline

Koriander

<3VImsus<3
Hvilen trampoline har du? Skal kjøpe til vår på 3 år.. Vil kjøpe kvalitet.... Hva hadde dere gått for?
 
Jeg er faktisk litt usikker, men jeg tror vi kjøpte vår på jysk, for 4 år siden.
 
Slænger meg på denna tråden da me ska køpa en till sønnen vår som er 3,5 år år. Trenger ej vara den størsta størrelsen
 
Vi har en fra hoppeekperten. Den var dyr, men etter 5 år synes den ikke at den er brukt. Den har også åpning i nettet som ikke krever at barna lukker glidelås og tykk god padding.

Har lagt inn en bestilling nå på nye strikker til nettet og en fjær (som vi har mistet). Har venner som har måtte bytte hvert 2-3år fordi trampolinene "detter" fra hverandre.
 
Vi har en fra hoppeekperten. Den var dyr, men etter 5 år synes den ikke at den er brukt. Den har også åpning i nettet som ikke krever at barna lukker glidelås og tykk god padding.

Har lagt inn en bestilling nå på nye strikker til nettet og en fjær (som vi har mistet). Har venner som har måtte bytte hvert 2-3år fordi trampolinene "detter" fra hverandre.
Derfor jeg har lyst på kvalitet :) naboen har jumpking sin, den ser også helt ny ut etter 4år :) Men greit med noen alternativer :) Betaler heller litt ekstra, tror drt lønner seg i lengden :)
 
Jumpking, stor forskjell på den og de billigere modellene.
De har i tillegg siper kundeservice!
 
Kjøpte på plantasjen tror jeg :) den har holdt seg kjempebra, men vi har også tatt godt vare på den. Ser jo mange som ikke gjør det, og da er det ikke rart de blir herpa.
 
JUMPKING! Ingen over - ingen ved siden!
Koster litt ekstra, men bedre trampoliner finner du ikke :) Vi har den største ovale. Er 5,2 meter. Blitt brukt masse i tre år, og er ikke knirk å høre. God sprett, og nettet og alt er av skikkelig kvalitet :)
 
Back
Topp