TRØTT.NO

Meatmom

Andre møte med forumet
Hadde helt glemt hvor trøtt en blir med en spire i magen.emoticon Jeg kan bokstavelig talt sovne over alt. Med denne graviditeten kom symptomene mye tidligere, har til og med fått halsbrann, noe jeg synes er ekstremt tidlig, men det er vel tegn på liv . ømme pupper er også sjekket inn. så nå er det  vel bare å vente på kvalmen hihi..

Hvordan går det med dere andre vordende mødre?
 
Jeg har aldri hatt halsbrann i hele mitt liv. Den har kommet nå, og jeg er bare 4+1. Men seriøst, aldri visst hva halsbrann var, men nå har jeg det hver dag. :S

Ellers sover jeg mye også. tungt, og godt. Det er jo egentlig litt deilig. ^^

Puppene er ømme, ikke brystvortene som vanlig, men hele puppen. Vondt hver gang jeg går i trapper.. som er hele tiden på jobben ^^

Men det var vel det :D
 
Her er det motsatt! Jeg pleier normalt å sove mye, hvis det ikke er på vekking så sover jeg glatt til 12 sjøl om jeg la meg tidlig kvelden før liksom. Og ofte trøtt på ettermiddagen. Men siden positiv test har jeg blitt skikkelig A-menneske, er opplagt og uthvilt hele dagen til tross for at jeg legger meg seint og står opp tidlig. Har masse energi! Men bank i bordet, det kan fort snu, for det er jo tidlig. Ellers er det ømme pupper (på sidene), og litt stikking i lysken/livmorområdet. Kvalme og halsbrann er helt ukjente fenomener så langt, og de er vel ikke høyt ønska. Men jeg må si det er beroligende med symptomer, så håper jeg fortsetter å kjenne tegn, bare de ikke blir så plagsomme.
 
Back
Topp