Tonks sin vei mot nr 2 - og graviditet

7+3

Nesten så jeg har glemt av dagboken litt, ettersom man tilbringer så mye tid i termingruppen.

Resultatet fra legetimen for en ukes tid siden, ble en otul som alle andre får. Det går forsåvidt greit, jeg har forståelse for at jeg ikke kan prioriteres til tidligere ultralyd når jeg hadde et vellykket svangerskap sist.

Jeg fikk time i uke 13+2, noe jeg syns er aaaaltfor lenge til :arghh: Sååå da blir det en privat ultralyd, for sånn tålmodighet har hverken psyken min eller jeg generelt:hilarious: Syns det har blitt skikkelig dyrt, koster 1500,-:nailbiting: Men det er det absolutt verdt hvis det kan stilne bekymringene litt ❤️

Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst, så nå er det lite som frister. Verst på morgenen. Vurderer om jeg skal spørre etter kvalmestillende.

Ikke så mye som skjer om dagene egentlig. Syns det er i 2.trimester at «moroa» begynner. 1.trimester er preget av mye bekymringer.

Klem fra meg
Så godt å høre at det går bra!! Jeg hadde heller ikke klart å vente til 13+2, gud det er lenge! Når tenker du å ta den private? Blir spennende!! ☺️❤️

Kjipt med kvalme men positivt med symptomer da ☺️ 1.trimester er definitivt det verste både med tanke på symptomer og bekymringer... Håper det blir bedre snart ❤️
 
10+0

Plutselig var det ny uke igjen ❤️
Den siste uken har vært preget av masse bekymringer, for i morgen er det første ultralyden dette svangerskapet. Formen har også blitt litt bedre, noe jeg egentlig ikke liker har skjedd :laughing002 Likevel litt godt at det da står følgende inne på appen:

IMG_4322.jpeg


Jeg er så nervøs for morgendagen. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg håper så inderlig at alt er okei :smiley-angelic001
 
10+0

Plutselig var det ny uke igjen ❤️
Den siste uken har vært preget av masse bekymringer, for i morgen er det første ultralyden dette svangerskapet. Formen har også blitt litt bedre, noe jeg egentlig ikke liker har skjedd :laughing002 Likevel litt godt at det da står følgende inne på appen:



Jeg er så nervøs for morgendagen. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg håper så inderlig at alt er okei :smiley-angelic001

Lykke til i morgen :love017 :Heartred
Spent på oppdatering, håper og tror det går helt fint! Det gjør som somregel det, men man kan jo bli helt livredd allikevel. 1. trimester er røffe greier
 
13+0 og 2.trimester!! :hello2

Hurra! Tenk at jeg er i 2.trimester idag.

Har hele tiden vært litt usikker på når 2.trimester faktisk starter :laughing002 På NHI står det uke 14, men hva er det? 13+0 uke 14, eller 14+0 som egentlig er uke 15? Jeg fant til slutt ut at det må være 13+0, for det gir jo ikke mening at de kaller 14+0 uke 14 - hvis de skal bruke fagspråket riktig. I tillegg har jeg appen Nørs, som er laget av norsk helsepersonell og jordmødre - og der står det nemlig 2.trimester i appen idag! Da er det ingen tvil:happy093

Det føles helt surrealistisk. Jeg er så takknemlig for at jeg har en liten baby i magen. Det begynner å gå mer og mer opp for meg ❤️

Om 2 dager er det offentlig tidlig ultralyd, og det er alltid noe nervepirrende med en ultralyd. Likevel føler jeg meg mye roligere nå, og herreguuuud så DEILIG! Jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg, og det må være første gang jeg har opplevd som gravid.

Formen er drit da :hilarious: Konstant uggen og kvalm. Kaster heldigvis ikke opp så ofte, men det er noe utmattende med å føle seg kvalm hele tiden.

Håper de som titter innom her har en superduperfenomalistisk dag idag ❤️

Klem fra meg!
 
16+0

Ny uke ❤️

Den offentlige tidlige ultralyden for 3 uker siden gikk veldig fint. Fikk ikke vite noe annet enn at alt er bra, noe som selvfølgelig er det viktigste. Offentlig ultralyd har vi i romjulen, så det blir koselig. Har veldig følelse på ei lita jente til! Det er akkurat det samme for meg hva det blir, så lenge h*n er frisk ❤️

Den siste uka har formen vært helt grusom. Har hatt niagara falls i både huet og ræva, hahaha :hilarious: Har vært fullstendig utmattet. All kudos til min kjære mann som stiller opp uansett - og det uten en eneste klage. Jeg er heldig.

Håper de som stikker innom får en fin dag!

Klem fra Tonks
 
16+0

Ny uke ❤️

Den offentlige tidlige ultralyden for 3 uker siden gikk veldig fint. Fikk ikke vite noe annet enn at alt er bra, noe som selvfølgelig er det viktigste. Offentlig ultralyd har vi i romjulen, så det blir koselig. Har veldig følelse på ei lita jente til! Det er akkurat det samme for meg hva det blir, så lenge h*n er frisk ❤️

Den siste uka har formen vært helt grusom. Har hatt niagara falls i både huet og ræva, hahaha :hilarious: Har vært fullstendig utmattet. All kudos til min kjære mann som stiller opp uansett - og det uten en eneste klage. Jeg er heldig.

Håper de som stikker innom får en fin dag!

Klem fra Tonks
Det er så koselig å høre fra deg! Tenk, ultralyd i romjula :love017 Så koselig!!
 
19+3 Ordinær ultralyd

Hei og hopp og gooood jul :santa

Idag har vi hatt OUL, og det gikk bra. Ble satt 2 dager frem, så da er jeg 19+3 idag.

Vi skal ha ei lita jente til! Det føles veldig fint at vi skal være jenteforeldre, og vi gleder oss masse. Magefølelsen stemte godt med andre ord!

Åh, jeg er så lykkelig og stolt :love017:shy:
 
Last edited:
19+3 Ordinær ultralyd

Hei og hopp og gooood jul :santa

Idag har vi hatt OUL, og det gikk bra. Ble satt 2 dager frem, så da er jeg 19+3 idag.

Vi skal ha ei lita jente til! Det føles veldig fint at vi skal være jenteforeldre, og vi gleder oss masse. Magefølelsen stemte godt med andre ord!

Åh, jeg er så lykkelig og stolt :love017:shy:
Åh, gratulerer så mye med en jente til og at alt var fint :Heartred Det er min drøm også, å få en lillesøster til mini!
 
Gratulerer med vellykket oul og ei lita frøken til :love017
 
19+3 Ordinær ultralyd

Hei og hopp og gooood jul :santa

Idag har vi hatt OUL, og det gikk bra. Ble satt 2 dager frem, så da er jeg 19+3 idag.

Vi skal ha ei lita jente til! Det føles veldig fint at vi skal være jenteforeldre, og vi gleder oss masse. Magefølelsen stemte godt med andre ord!

Åh, jeg er så lykkelig og stolt :love017:shy:
Næmmen så stas med ei lita snuppe til :Heartpink Gratulerer så mye! Hvordan er formen ellers? 19 uker allerede, må si jeg synes tiden flyr for deg og:happy:
Fortsatt god romjul:Heartpink
 
Back
Topp