To eller tre?

Volkswagon passat. Må ha noe som ruver mindre enn besafe i alle fall om H skal ha plass i førersetet. Skal sjekke britax sine og axkid minikid (når den tid kommer).
Åå :eek: Trodde Passat var en stor bil :eek: altså, romslig.
 
Åå :eek: Trodde Passat var en stor bil :eek: altså, romslig.
Sikkert romslig for korte folk. Jeg har god plass i passasjersetet, sitter ikke trykt oppi dashbordet eller noe. Men H må ha mer plass. Men det ordner seg med en stol som tar mindre plass :) besafe izi plus er vel en av de som tar mest plass av alle.
 
Sikkert romslig for korte folk. Jeg har god plass i passasjersetet, sitter ikke trykt oppi dashbordet eller noe. Men H må ha mer plass. Men det ordner seg med en stol som tar mindre plass :) besafe izi plus er vel en av de som tar mest plass av alle.
Jeg fikk ikke plass til det sete i Toyota landcruiser med meg på 1.60 som sjåfør, endte med besafe i-size som er hakket mindre.
 
Sikkert romslig for korte folk. Jeg har god plass i passasjersetet, sitter ikke trykt oppi dashbordet eller noe. Men H må ha mer plass. Men det ordner seg med en stol som tar mindre plass :) besafe izi plus er vel en av de som tar mest plass av alle.

Vi har besafe izi go x1 (http://www.besafe.no/product-no/besafe-izi-go-x1/) uten base til lillesøster, null problem med plass for mannen i mazdaen :)
Det fikk gode testresultater og er lettvint å ta inn og ut,bruker 20 sekunder på beltefesting :)
(Kjøpte uten base fordi vi skal bytte ut mazdaen og burban ikke har isofix)
 
Vi har besafe izi go x1 (http://www.besafe.no/product-no/besafe-izi-go-x1/) uten base til lillesøster, null problem med plass for mannen i mazdaen :)
Det fikk gode testresultater og er lettvint å ta inn og ut,bruker 20 sekunder på beltefesting :)
(Kjøpte uten base fordi vi skal bytte ut mazdaen og burban ikke har isofix)
Babysetet bekymrer meg ikke, er neste stol jeg tenker på :) blir nok axkid minikid :)
 
Babysetet bekymrer meg ikke, er neste stol jeg tenker på :) blir nok axkid minikid :)
Hvis J skal over i beltestol når han er 4 år, så går det kanskje fint å kjøpe en "liten" modell av stol nr 2 fram til hun kan arve storebror sitt?
 
Hvis J skal over i beltestol når han er 4 år, så går det kanskje fint å kjøpe en "liten" modell av stol nr 2 fram til hun kan arve storebror sitt?
Han skal helst sitte bakover så lenge som mulig. Regner med neste overtar izi plusen siden den har god hvilestilling og J over i en annen bakivervendt som ruver mindre, men er lengre i ryggen.

Fortsatt lenge til, så har gooood tid til å finne ut av det :D
 
Tror nok ikke det blir noe mer her. Mannen mister jobben i juli og jobben min er nok altfor krevende til å få flere barn. I tillegg har huset vårt kun 3 soverom og da har vi ikke plass. Veldig trist, for jeg har veldig lyst på en tredjemann. Men skjebnen går ikke vår vei.

I tillegg har vi store problemer med eldstefrøkna ihht oppførsel. Stikker av, frekk, høyt temperement og null respekt. Ønsker ikke å ha en baby samtidig som hu lager så mye trøbbel.. :-(
 
Håper på tre, men det blir først å la de to første komme til verden og la dem bli større. Er en av tre selv både jeg og mannen - fint med flere søsken å lene seg på, og fint med flere aldersspenn.
 
Back
Topp