Jeg har ikke termin før i januar, men det blir planlagt igangsettelse i desember... 2 uker før termin. Det er fordi jeg har hatt 3 styrtfødsler, og det er en stor risiko for at jeg ikke bil rekke inn til sykehus hvis det starter av seg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være kjekt det kan jeg spørre hvorfor du blir satt igang i uke 38?Hei og velkommen Jeng henger og i 2 forum, for jeg blir og satt igang i uke 38.
På grunn av svangerskapsdiabetes. Ja håper det blir en fin opplevelse. De to siste fødsler har gått fort og greit, så spent på en igangsatt.Kan være kjekt det kan jeg spørre hvorfor du blir satt igang i uke 38?
Spennende, det går sikkert veldig fintPå grunn av svangerskapsdiabetes. Ja håper det blir en fin opplevelse. De to siste fødsler har gått fort og greit, så spent på en igangsatt.
Takk takkVelkommen inn hit
Takk takkVelkommen!
Takk takk.... får fort nåVelkommen
Rart at vi er på siste runden nå hele hurven, altså!!
Takk takk... ja jeg syns det, spesielt når jeg nå vet at det blir en desember baby...Hei og velkommen. Innafor å ha en fot her inne også.
Velkommen inn til oss