Tirsdagsbabbel

ORIGINAL: ~Sol~

Emma har enkelte dager med lite bonus i bleia, og andre dager skifter jeg en 5-6 ganger.
hun er ekspert på å fylle en liiiiiten bonus i bleia rett etter jeg har skifta på henne om morgenen og för frokosten.[&:][:)] ..og så presser hun ut litt av kvart når hun spiser gröt eller middag. he-he: like vittig hevr dag. Sett jenta i tripp-trappen, og det tar ikke lange stunda för hun har parfymert heile kjökkenet[:)]

 
her kommer det somregel midt under maten[:D][:D]
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

seff er du æresmedlem[:D]
det er jo din feil at vi er så nysgjerrige[8D]
 
huff det hørtes ikke noe særlig ut nei..[&:]
du får ha masse lykke til, skal tenke på deg idag[:)]

 
Signerer[&:][8|]
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: Nina22

Super jævlig natt!!!!!!!!!!!!!
Jeg var hjemme halv 12 i går kveld,var på velvære party,var i seng kl kvart på 12. kvart over 12 skrek Sofie,og slik holdt hun på gjennom hele natten,opptil flere ganger i timen,ikke 1time i strekk, sto opp til den værste bæsje bleia ever,blaut kake fra rygg til mage,så nå MÅ det være tenner som er på gangvett dere hvor lenge de er sånn grinete og styrete på nettene pga av det????????

jeg er så løyen i kroppen,pjusk,og rar i magen,6 dager te tante rød skal komme,er spent på m hun kommer[8|]


Må være tenner ja!
Håper du får hvilt deg..
 
Selv er jeg helt på trynet med de pms-plagene.
Kommer ikke tr snart så tror jeg at jeg døøøøøøøør.[:'(]


ja koooos dere med tante rød[:D][:D]
når å hvis at hun kommer[8D][8D][8D]

 
[:'(][:'(][:'(]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: Nina22

Super jævlig natt!!!!!!!!!!!!!
Jeg var hjemme halv 12 i går kveld,var på velvære party,var i seng kl kvart på 12. kvart over 12 skrek Sofie,og slik holdt hun på gjennom hele natten,opptil flere ganger i timen,ikke 1time i strekk, sto opp til den værste bæsje bleia ever,blaut kake fra rygg til mage,så nå MÅ det være tenner som er på gangvett dere hvor lenge de er sånn grinete og styrete på nettene pga av det????????

jeg er så løyen i kroppen,pjusk,og rar i magen,6 dager te tante rød skal komme,er spent på m hun kommer[8|]


Må være tenner ja!
Håper du får hvilt deg..
 
Selv er jeg helt på trynet med de pms-plagene.
Kommer ikke tr snart så tror jeg at jeg døøøøøøøør.[:'(]


ja koooos dere med tante rød[:D][:D]
når å hvis at hun kommer[8D][8D][8D]


[:'(][:'(][:'(]

 
heh hehe hehe heh[:D][:D]
 
ORIGINAL: ~Sol~

Emma har enkelte dager med lite bonus i bleia, og andre dager skifter jeg en 5-6 ganger.
hun er ekspert på å fylle en liiiiiten bonus i bleia rett etter jeg har skifta på henne om morgenen og för frokosten.[&:][:)] ..og så presser hun ut litt av kvart når hun spiser gröt eller middag. he-he: like vittig hevr dag. Sett jenta i tripp-trappen, og det tar ikke lange stunda för hun har parfymert heile kjökkenet[:)]

 
Ben fyller bleia nesten etter klokka hver dag han 3 stykker.
Blir det 4 så er det fordi jeg skifter for raskt og han ikke var heeelt ferdig, og blir det mindre så er magen treg.[8|]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~Sol~

Emma har enkelte dager med lite bonus i bleia, og andre dager skifter jeg en 5-6 ganger.
hun er ekspert på å fylle en liiiiiten bonus i bleia rett etter jeg har skifta på henne om morgenen og för frokosten.[&:][:)] ..og så presser hun ut litt av kvart når hun spiser gröt eller middag. he-he: like vittig hevr dag. Sett jenta i tripp-trappen, og det tar ikke lange stunda för hun har parfymert heile kjökkenet[:)]


Ben fyller bleia nesten etter klokka hver dag han 3 stykker.
Blir det 4 så er det fordi jeg skifter for raskt og han ikke var heeelt ferdig, og blir det mindre så er magen treg.[8|]

 
skjønner dere har kontroll på skitinga[:D][:D]
er er det minst 1 max 3[:)]
 
Hellu...
Her skinn sola i dag... å d e 10,5 minus...
 
I dag ska æ ut å kjøp gave t samboern han e 26 år i dag...[:D]
Ja æ veit æ e treg... hehe... Så d bli bare en kjapp tur innom her i dag.
Æ å litjen ska på babysvømming oxo e d væll fult hus å stormende jubel når vi kjæm heim ijænn tenke æ...
 
Dåkk får ha en fortsatt fin dag da damer. Å go bedring t dåkk som e syk..
 
ORIGINAL: Tutti80

Hellu...
Her skinn sola i dag... å d e 10,5 minus...

I dag ska æ ut å kjøp gave t samboern han e 26 år i dag...[:D]
Ja æ veit æ e treg... hehe... Så d bli bare en kjapp tur innom her i dag.
Æ å litjen ska på babysvømming oxo e d væll fult hus å stormende jubel når vi kjæm heim ijænn tenke æ...

Dåkk får ha en fortsatt fin dag da damer. Å go bedring t dåkk som e syk..

 
ja det er ikke for sent[:D]
kos dere på babysvømming...
 
ORIGINAL: Tutti80

Hellu...
Her skinn sola i dag... å d e 10,5 minus...

I dag ska æ ut å kjøp gave t samboern han e 26 år i dag...[:D]
Ja æ veit æ e treg... hehe... Så d bli bare en kjapp tur innom her i dag.
Æ å litjen ska på babysvømming oxo e d væll fult hus å stormende jubel når vi kjæm heim ijænn tenke æ...

Dåkk får ha en fortsatt fin dag da damer. Å go bedring t dåkk som e syk..

 
Grattis m dagen t samboer'n din!
Kos dere på babysvømming[;)]
 
I dag....
 
JEEEEEEEEEEEEEESP [;)]
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

I dag....
 
JEEEEEEEEEEEEEESP [;)]

 
Her å.. så snart skal jeg og Ben lalle[:-][X(]
 
ja Trym er så tett,
så han har ikke sovet stort mye nei.
 
Han har vært våken hver eneste time [:@]
Men sånn er det....det blir sikkert bedre i natt [;)]
 
Blir sikkert det[;)]
 
 
Får håpe på det.
 
Nei, nå må jeg få i meg noe mat, og så skal jeg gjöre meg klar til å dra ut av dörene. Först barseltreff, og deretter legebesök.
Snakkes, snupper!
 
 
...får se om jeg klarer å löfte rompa ut av stolen nå, da[;)]
 
 
 
får håpe du får til å sove da irene[:)]
 
ORIGINAL: ~Sol~

Får håpe på det.

Nei, nå må jeg få i meg noe mat, og så skal jeg gjöre meg klar til å dra ut av dörene. Först barseltreff, og deretter legebesök.
Snakkes, snupper!


...får se om jeg klarer å löfte rompa ut av stolen nå, da[;)]
 


 
Kos deg masse snuppa [:D]
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

ORIGINAL: ~Sol~

Får håpe på det.

Nei, nå må jeg få i meg noe mat, og så skal jeg gjöre meg klar til å dra ut av dörene. Först barseltreff, og deretter legebesök.
Snakkes, snupper!


...får se om jeg klarer å löfte rompa ut av stolen nå, da[;)]
 



Kos deg masse snuppa [:D]

 
signerer[:)][:)]
 
marcus sovna som vanlig 9.50, og jeg la meg på sofaen for å sove litt. da går det 2 minutter så er han våken[&:][&:] han som har sovet 30-40 minutter hver morgen. herlig. blid og fornøyd han, tror vel at han har sovet et par timer. når han skal sove igjen må jeg vel ut å gå tur, så da blir det lite soving på meg. tjohoooo
 
og der var bæsjebleie nr 2 levert ja
 
Back
Topp