Tips til stelleveske

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Si at hadde jeg en Brio stelleveske, den gjorde nytten sin men nå vil jeg ha en litt finere men praktisk.
Noen som har tips?? [emoji4]
Og ikke alt for dyr [emoji16]
 
Har du hatt stelleveske før? tenker du med samtlige lommer eller tenkt tanken å bruke vanlig veske? :)
 
Har du hatt stelleveske før? tenker du med samtlige lommer eller tenkt tanken å bruke vanlig veske? :)
Har hatt en stelleveske fra Brio med samtlige lommer. Har lyst på samtlige lommer igjen før det var så genialt. Siden den må være noe gubben vil gå med så blir det nok ikke vanlig veske [emoji23]
 
Har hatt en stelleveske fra Brio med samtlige lommer. Har lyst på samtlige lommer igjen før det var så genialt. Siden den må være noe gubben vil gå med så blir det nok ikke vanlig veske [emoji23]


Skjønner ;)

Jeg hadde en billig kjøpt på lekebutikk sist gang og var fornøyd med den, denne gangen blir det en som jeg synes ser litt finere/mer veskete ut :) Så er nok litt som smaken, delt i to :)
 
79ba18a980948035e40a150ead3e2b41.jpg


Jeg har sett på denne. Nettopp for at det er noe vi skal kunne bruke begge to. Det er også en sekk, så man kan jo få brukt den etter stelleperioden. Og den er i mange fine farger.

Jeg fant de på Instagram, kaos heter produsenten. www.itskaos.no
 
Noen som har erfaring med libroklubbens stelleveske den man får kjøpt igjennom poengshopen? Har nå den man kunne få av kiwi, den er nok litt liten!
 
Vi har kjøpt denne, aldri hatt stelleveske før så aner jo ikke om den er den mest praktiske. :p Men syns den var så fin.:) Den virker veldig grei. :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180213-220415.png
    Screenshot_20180213-220415.png
    716,7 KB · Visninger: 76
Tror det er en ryco stelleveske vi har, det er hvertfall en med glidelås på toppen. Syns det var veldig upraktisk når man bare hadde en hånd ledig å få opp en stelleveske med "lokk" på[emoji14]
 
Her ble det skiphop duo i grå. Har jo ikke fått testa den, men den hadde mange gode lommer i ulike størrelser, i tillegg til at den var litt fin, men samtidig sånn at mannen er konfortabel med å bruke den :)
 
Her ble det skiphop duo i grå. Har jo ikke fått testa den, men den hadde mange gode lommer i ulike størrelser, i tillegg til at den var litt fin, men samtidig sånn at mannen er konfortabel med å bruke den :)

Vi kjøpte også den etter å ha lest gode anmeldelser. Håper vi blir fornøyde med de nye stelleveskene våre:)
 
Back
Topp