Tips til spaopphold/gravidspa?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Jeg er nå 34+1 og mannen og jeg snakker om å ta en helg på spa snart. Vi har ikke hatt ferie i sommer da vi har pusset opp hus og er midt i salg av leil, så dette blir på en måte vår «baby moon».

Noen som har tips til bra spahotell på Østlandet evt Sverige? Gjerne som har gravidpakke/mammapakke:)! Og når bør vi senest dra?? :)
 
Tenker du er tøff som tar en tur nå.
Merker jeg begynner bli ekstremt hjemmekjær (35+2)..
Ville ikke drøyd lenge ihvertfall.

Aner ikke om de har sånne gravid-pakker, men du har ihvertfall Holmsbu i Hurum og Tanumstrand litt over svenskegrensa. Er kanskje ikke noe lenger å kjøre til Kragerø for dere?
Skal være noe i Strømstad
 
Tenker du er tøff som tar en tur nå.
Merker jeg begynner bli ekstremt hjemmekjær (35+2)..
Ville ikke drøyd lenge ihvertfall.

Aner ikke om de har sånne gravid-pakker, men du har ihvertfall Holmsbu i Hurum og Tanumstrand litt over svenskegrensa. Er kanskje ikke noe lenger å kjøre til Kragerø for dere?
Skal være noe i Strømstad

Takk for tips :) det blir nok bare en natt, kanskje to så satser på at det går bra. får pakke med fødebagen og helsekortet i tilfelle...men er kanskje greit å velge et sted som ikke er langt unna sykehus. Skulle kanskje valgt farris bad i Sandefjord eller noe da...da jeg tilhører Tønsberg sykehus:p
 
Helsekortet skal du alltid ha med deg uansett om du bare er i butikken egentlig..
 
Anbefaler Farris bad, har hatt et veldig fint opphold der :) Vet ikke om Farris bad tilbyr behandlinger for gravide. Vet at The Well tilbyr behandlinger for gravide.
 
Anbefaler Farris bad, har hatt et veldig fint opphold der :) Vet ikke om Farris bad tilbyr behandlinger for gravide. Vet at The Well tilbyr behandlinger for gravide.

Takk. Har vært der en gang selv og det var veldig flott:) Sjekket det ut og de har visst en «mom to be» pakke der, så godt mulig det blir den:)
 
Jeg har bare vært på The Well, Son Spa og Farris Bad så vet ikke hvordan det er andre steder, men av disse er det virkelig ingen som kan måle seg med The Well! Jeg og mannen ble dessverre skikkelig skuffet da vi var på Farris Bad nå rett før sommeren, det var veldig lite... men er det hovedsakelig for massasje/behandling så er det helt sikkert like bra der som andre steder (ikke testet selv), er vel litt avhengig av hver enkelt behandler det [emoji846]

Son Spa er også ganske lite, og der har de vel ikke noe program så det blir å svømme og kanskje sitte litt i badstu så lenge det ikke blir for varmt.

Ulempen med The Well er mangelen på hotell men de har avtale med hotell i Oslo og har egen The Well-buss tur/retur. (Ikke testet da vi bor nærme.) Ellers er det virkelig en opplevelse å være der, gjennomført fint estetisk og ekstra luksus med shampo, balsam, dusjgele og ansiktsvask i dusjene [emoji7]

De har også program i saunaene gjennom hele dagen hvor man kan få litt ekstra luksus med ansiktsmaske, hårkur, saltskrubb osv (inkludert i prisen altså). [emoji1] De har gravidbehandlinger, men har ikke fått testet noen av de pga de var fullbooket på fredag da vi var der, men hatt vanlig massasje tidligere som var veldig bra!

Anbefales!
 
Jeg har bare vært på The Well, Son Spa og Farris Bad så vet ikke hvordan det er andre steder, men av disse er det virkelig ingen som kan måle seg med The Well! Jeg og mannen ble dessverre skikkelig skuffet da vi var på Farris Bad nå rett før sommeren, det var veldig lite... men er det hovedsakelig for massasje/behandling så er det helt sikkert like bra der som andre steder (ikke testet selv), er vel litt avhengig av hver enkelt behandler det [emoji846]

Son Spa er også ganske lite, og der har de vel ikke noe program så det blir å svømme og kanskje sitte litt i badstu så lenge det ikke blir for varmt.

Ulempen med The Well er mangelen på hotell men de har avtale med hotell i Oslo og har egen The Well-buss tur/retur. (Ikke testet da vi bor nærme.) Ellers er det virkelig en opplevelse å være der, gjennomført fint estetisk og ekstra luksus med shampo, balsam, dusjgele og ansiktsvask i dusjene [emoji7]

De har også program i saunaene gjennom hele dagen hvor man kan få litt ekstra luksus med ansiktsmaske, hårkur, saltskrubb osv (inkludert i prisen altså). [emoji1] De har gravidbehandlinger, men har ikke fått testet noen av de pga de var fullbooket på fredag da vi var der, men hatt vanlig massasje tidligere som var veldig bra!

Anbefales!

Takk for info!:) Skal virkelig få tatt turen til The Well en gang altså;)
Vi lurer nå på the thief istedenfor farris.
Der har de bare et mini-spa, men det er ikke i hovedsak selve spaet som er tingen, men å komme seg litt bort. Slappe av med god mat, en behandling og hverandre. Var på the thief i fjor og det er skikkelig luksus fra ende til annen:) de har gravidpakke der og, så mulig vi ender opp der med spa-pakke og tre retters middag. :)
 
Sniker.

Vi var på Farris Bad på en siste kjærestetur før N ble født, i uke 30 ca. Tok Mother to be-massasje, spiste god middag og hadde flott rom med utsikt :) The Well er lekkert men har jo ikke hotell, da må man inn til byen. Jeg har ikke vært på Strømstad Spa men søsteren min har og de var veldig misfornøyde. Servicen var også kjempedårlig når de klagde. De er veeldig fornøyd med Kragerø Resort :)

Takk for info:) godt du kosa deg! Gleder meg veldig til å gjøre det selv :)
 
Farris bad i Larvik. Har selv tatt gravidmassasje der, og kommer til å gjøre det denne gangen også
:) Rett ved siden ac ligger Becks brasseri med utrolig god mat og koselig stemmning:)
 
Takk for info!:) Skal virkelig få tatt turen til The Well en gang altså;)
Vi lurer nå på the thief istedenfor farris.
Der har de bare et mini-spa, men det er ikke i hovedsak selve spaet som er tingen, men å komme seg litt bort. Slappe av med god mat, en behandling og hverandre. Var på the thief i fjor og det er skikkelig luksus fra ende til annen:) de har gravidpakke der og, så mulig vi ender opp der med spa-pakke og tre retters middag. :)
Det høres jo veldig deilig ut det også, veldig greit å dra et sted man har vært før og er fornøyd med [emoji5]

The Well kan jo testes når som helst [emoji5]
 
Back
Topp