Tips til ny sofa?

*Riri*

April 2013's babymage
Jeg er så dritt lei (mildt sagt) den sofaen vi har. Maine fra Bohus. Den er aaltfor stor for stua vår og jeg vil så gjerne ha ny! Sambo kommer ikke til å være enig, men tror jeg bare legger den ut for salg og kjøper ny samme hva han sier:p

Må være hjørnesofa. Har du noen tips? :)
 
Ingen som har noen tips? Sofa som du er fornøyd med eller ønsker deg selv? :)
 
Vi har friday fra bohus, veldig fornøyd. Men neste gang skal jeg ikke ha sofa med så mange løse rygg puter :p
 
Jeg har friday fra bohus og er knall fornøyd, men den er ikke akkurat liten da:p


*æppen*
 
Har umbria sofa fra skeidar. Er ikke helt fornøyd.. Kjøpte i desember, og den nupper sånn.. Klaga på den, og fikk en nuppefjerner i retur :D Men synes ikke sofaen var verdt pengene..
 
Har umbria sofa fra skeidar. Er ikke helt fornøyd.. Kjøpte i desember, og den nupper sånn.. Klaga på den, og fikk en nuppefjerner i retur :D Men synes ikke sofaen var verdt pengene..
Utrolig kjedelig å være missfornøyd!! Har klaga på min to ganger hvor de har kommet hjem hit, pga høydeforskjell på putene og mer.. fikk nye puter første gang, men ble det samme. De byttet bare noen puter, nå kan de bytte alle sier de. Men nei takk!! Orker ikke mer styr nå, så har lagt den ut for salg. Vil kjøpe ny :)
 
Back
Topp