Tips til mellomnavn

AprilBabyNR3

Blir kjent med forumet
Hei. Nå har jeg og samboeren blitt enige om et fornavn som starter med T, men siden jeg synes det er veldig kort vil vi også ha mellomnavn. Noen som har fine tips til mellomnavn til en liten gutt? [emoji172]
Takker på forhånd for svar :)
 
Vi snakker/snakket om Xavier som mellomnavn til gutt, oppkalt etter professor X. Vet ikke helt om dere er nerder på samme måte, men er mye fin inspirasjon i bøker, film, spill og serier.
 
Vi snakker/snakket om Xavier som mellomnavn til gutt, oppkalt etter professor X. Vet ikke helt om dere er nerder på samme måte, men er mye fin inspirasjon i bøker, film, spill og serier.
Jeg ville at han skulle hete Xavier men samboeren var ikke helt enig ;)
 
Jeg ville at han skulle hete Xavier men samboeren var ikke helt enig ;)
Jeg skjønner ikke det altså, blir jo kjempekult med en X som initial for mellomnavnet jo!

Broren min har Z. som initial for sitt mellomnavn og han har digga det som bare pokker siden han lærte seg å lese.
 
Vanskelig og finne noke som passa uten å vete navnet, men vår heite Lionel til mellomnavn:)
Ellers syns eg Olai og Milian er fint:D
 
Mannen vil ha nicolai til mellomnavn. Kjenner jeg heller vil spise levende larver enn å ha det som mellomnavn. Har kun dårlige assosiasjoner til det navnet... mannen derimot syns det er kult fordi en gammal tsar i Russland het det. Mannen min har bodd og studert i Russland og er veldig opptatt av russisk historie....
 
Her har guttene i huset mellomnavnene Gabriel, Andreas og Alexander. Pappen har mellomnavnet Lennart.
Er i tenkeboksen selv på mellom navn til gutten. Tror vi har blitt enig om fornavn [emoji4]
 
Johannes, Kristoffer, Erik, Andreas, Arvid, Petter, Johan er mellomnavn brukt i vår familie.
 
Skal ha mitt etternavn til mellomnavn vi. 4 navn blir litt i overkant syns vi. Begge gutta skal ha korte, enkle og internationale navn [emoji4]
 
Matheo
 
Back
Topp