Tips til god gravid pute?

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Er det noen som har gode tips til ei god gravid pute for å bruke i senga? Er i uke 15 og sliter allerede med bekkenløsning.
Har sett på chicco gravidpute. Men kan jo være andre som er bedre, så håper noen har noen gode tips og råd [emoji4]

Legger ved bilde av den jeg har sett meg ut.
0aedeb180b3f50c13841e76eb168f909.png
 
Jeg har BB hugme og er veldig fornøyd med den. Mannen elsker den også og tjuvlåner den hver sjans han får :hilarious:
 
BBhugme er virkelig og anbefale[emoji2] og du bruker den til så mye mer enn bare gravidpute[emoji6]
 
Jeg har hørt kun positivt om BBhugme og har ønsket meg denne selv :)
 
Anbefaler BB hugme :)
 
Flere ? Noen som har erfaring med chicco sin pute?

BBhugme så helt fantastisk ut [emoji4]
 
BBHugme!!! Funker kjempefint som ammepute også! ❤️❤️❤️
 
Har bare testet bbhugme, hiver meg på resten og sier jeg er veldig fornøyd med den
 
Bbhugme, uten tvil! Første natta med den, og jeg våknet uten vondt noe sted for første gang på flere uker. Jeg elsker den, rett og slett. :love017 snakk om å redde nattesøvnen.:sleep002
 
Den var dyyyr [emoji85][emoji85]
Jeg som har sovet dårlig og våknet med vondt i ryggen mener at den er verdt hver eneste krone. :notworthy angrer på at jeg ikke kjøpte den tidligere. Men.. den er ikke gratis nei. :confused1
 
Vurderer noe slikt selv [emoji4]
Samboeren prøvde min i går visstnok, og truet i dag med å stjele den. :nailbiting: jeg fikk tårer i øya og sa ifra om at dersom han skulle finne på det, så er jeg redd jeg blir voldelig. :laughing002
 
Samboeren prøvde min i går visstnok, og truet i dag med å stjele den. :nailbiting: jeg fikk tårer i øya og så ifra om at dersom han skulle finne på det, så er jeg redd jeg blir voldelig. :laughing002
Hehehe såpass [emoji85][emoji85] Sliter med bekkenløsning og alt så den funker sikkert her også regner jeg med [emoji4]
 
Back
Topp