Tippe kjønn tråd

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen som er med?
 
Jeg har alltid sett for meg at jeg skal få 2 jenter.. mannen tipper at nr 2 blir gutt..
 
Jeg er av en eller annen grunn skråsikker på at jeg har jente magen. Kan ta feil da :) Var også helt sikker på at den kommende storebror var gutt. Men sjansen er jo 50/50 sånn tilnærmet så kan ha vært flaks.
 
Hakke peiling! Men annerledes symptoma og form her gången!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gutt... Har hatt to vitt forskjellige svangerskap.. Et bra of et dårlig.. Dette er likt det som er bra og tror derfor det er gutt :p
 
Jeg tipper jente.
Kvalmen denne gangen er så langt slik den var sist svangerskap og da var jeg myyye mer kvalm enn med guttungen. Så da tolker jeg det dithen at forskjell i hormoner gir mer kvalme når man går med jente.


<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
 
Mannen tipper jente men jeg har en følelse av gutt så blir spennende å se.:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hm... Innbiller meg at jeg alltid kommer til å bli eneste høna i flokken, så jeg sier gutt!


- taster fra appen :)
 
Tipper jente. Tror mannen min vil tippe gutt.
 
Jeg fikk guttefølelse med en gang, men nå har ei synsk dame plutselig sagt til mannen at det blir koselig med EI til.. Så vi får bare se :)

- Sendt fra appen
 
Eg har 2 gutter å tror vel kansje nr 3 også blir gutt :) men blir spennande å se :)
 
så langt er alt så andreledes iforholdtil nr 1 og ho er jente :D så jeg tror det er gutt og satser på gutt :) hadde vært kos med en av hver, men selvfølgelig betyr det ikke noe om hva kjønnet er:) like glad uansett jeg :D
 
Hmmmm... jente ?;) alt er annerledes nå enn med sønnen min. Gjettet gutt med en gang med han. Men ikke så mye følelse på hva det kan være nå :) blir spennende med oul :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror jeg får jente.
Denne starten er så annerledes i ft svangerskapet med gutten, så det er i grunn bare derfor jeg tror det.
 
usikker selv, men alle andre er skråsikre på gutt.
 
Sist gang fikk jeg rett i at det ble gutt, denne gangen tipper jeg jente. Har alt rukket å tenke at jeg bærer jenta mi inni magen :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Siden jeg har en gutt fra før, og termindatoen nå er dagen etter fødselsdatoen hans så tror jeg at det blir gutt igjen ;-P
 
Back
Topp