Time hos jordmor idag +UL

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
idag var jeg hos jordmor på første undersøkelse, det gikk veldig bra og alt er i orden. Skal ikke tilbake før uke 24, stussa litt på det men OK :) ( kunne selvfølgelig ringe om jeg følte jeg trengte time før)

Så spurte hun meg på slutten av timen om hun fikk øve på å ta ultralyd på meg, siden jeg var så rolig av meg og da følte hun at hun turte prøve ( visste ikke at det var ul apparat dær en gang :) ) svarte selvfølgelig ja. Det var ett apparat fra 1800 tallet ( OK, Kansje ta litt hardt i) men fikk i allefall se en liten krabat som sprellet og hoppet rundt, ikke mye tid å ligge stille :D

Er 11+6 idag og i morgen har jeg milepæl :D

Neste ul er bestilt hos ultralydklinikken i Tromsø førstkommende onsdag. Gjett at jeg gleder meg ❤
 
Åå så heldig du var da :D <3 så herlig med liten spreller!
Hvis du synes det er lenge å vente så er det bare å ringe å bestille en time før :) Det pleier ikke å være noe problem med mindre de har fylt opp :) Er kanskje litt lenge å vente 6 uker etter Oul kontrollen.
 
Åå så heldig du var da :D <3 så herlig med liten spreller!
Hvis du synes det er lenge å vente så er det bare å ringe å bestille en time før :) Det pleier ikke å være noe problem med mindre de har fylt opp :) Er kanskje litt lenge å vente 6 uker etter Oul kontrollen.

Følte meg ganske heldig ja. ❤
Ja, tenker jeg gjør det, og hun sa det va ringen problem om jeg ville ha time før det. Bare for å sjekke at alt er som det skal fortsatt :)
 
Åh, så hyggelig overraskelse på en jm-time [emoji7]
 
Så fantastisk [emoji173]
 
Så herlig! :Heartred

Grunnen til at du får neste time i uke 24 er at de regner OUL som en svangerskapskontroll. Jeg har også fått neste JMtime så sent. Men godt at du kan komme inn før om du har behov. Jordmødrene pleier å være greie og lett tilgjenelige :)
 
[emoji7][emoji7] er så deilig når det kommer sniktitter man ikke er forberedt på!
 
Back
Topp