Tilrettelegging på jobb

Mor2017og2019

Betatt av forumet
Når er det vanlig å begynne med det? Jeg jobber i barnehage med en relativt krevende gruppe hvor jeg etter endt arbeidsdag er veldig sliten i kroppen, og ryggen verker litt. Tror det skal bli godt med tilrettelegging snart, men tør ikke å nevne noe om det enda. Er bare 10+5 i dag. Hva mener dere?
 
Ta det opp tidligst mulig tenker jeg . Skal jo ikke være noe problem med tilrettelegging .
 
Har fått tilrettlagt arbeid fra dagen jeg fant ut jeg er gravid. Med dette pga tungt fysisk jobb og en MA før. Fikk andre oppgaver så mye det kunne finne på noe lettere sa min arbeidsgiver, men etter april skal jeg jobbe ca 50% og rest svangerskapspenger. Svangerskapspenger fordi de kan ikke tilrettelegge like mye og over lengere tid, det finnes ikke noe jobb som passer for meg mens jeg er gravid.

Men ellers syns jeg det er bare å spør, er ikke alltid like lett å finne noe annet å gjøre med engang sã det er bra hvis arbeidsgiver kan tenke litt og finne ut muligheter som passer for deg ;)
 
Har fått tilrettlagt arbeid fra dagen jeg fant ut jeg er gravid. Med dette pga tungt fysisk jobb og en MA før. Fikk andre oppgaver så mye det kunne finne på noe lettere sa min arbeidsgiver, men etter april skal jeg jobbe ca 50% og rest svangerskapspenger. Svangerskapspenger fordi de kan ikke tilrettelegge like mye og over lengere tid, det finnes ikke noe jobb som passer for meg mens jeg er gravid.

Men ellers syns jeg det er bare å spør, er ikke alltid like lett å finne noe annet å gjøre med engang sã det er bra hvis arbeidsgiver kan tenke litt og finne ut muligheter som passer for deg ;)

Regner med at jeg skal inn å ha medarbeidersamtale snart, så tror jeg både skal fortelle om lille i magen og hvordan hverdagen min er da [emoji4] Kjenner jeg gruer meg litt...
 
Back
Topp