Tilbudstråd :)

Snadder bra!
Da blir det litt shopping.
Trenger mer gulpekluter og et teppe :p (teppe trenger jeg vell egentlig ikke MEN jeg syntes det er så sødt) :p
Lov med shopping :) Liker så godt de små hvite klutene som finnes med rosa, blå eller gul kant fra princess, så skal kjøpe slike på tirsdag, legekontoret er rett i nærheten av en princess :)
 
20 % på bilstoler på Barnas Hus, varer ut dagen
 
Lov med shopping :) Liker så godt de små hvite klutene som finnes med rosa, blå eller gul kant fra princess, så skal kjøpe slike på tirsdag, legekontoret er rett i nærheten av en princess :)


Jeg liker også kluter fra princess bare jeg liker de som er i blå eller rosa :p
 
Er dette på nettet eller butikk?
Det var i butikk, kunne ikke finne det på nett. Var tilfeldigvis innom, så da ble det bilsete på oss i dag :)
 
Det var i butikk, kunne ikke finne det på nett. Var tilfeldigvis innom, så da ble det bilsete på oss i dag :)

Heldig dere. Håper det kommer igjen. :)
 
Nå var d så utplukket på kid nettbutikk. Så tror jeg får ta turen innom i stede;-p
 
20% avslag på alle ordinære varer hos kidsparadise.no med koden minlillestjerne :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
H&M har opp til -50% på alt av Basic klærne, inkludert mammaklær i nettbutkken. Så i dag ble det endelig kjøpt ammetopper og amme bher til halve prisen. Fraktfritt i dag også, men var begynt og bli ganske utplukket i størrelsene.
 
20% avslag på hvit kili seng og madrassen på sprell.no :D Tilbudet eg har venta på :) Da er seng til lillesøster bestilt og kommer på døren neste uke :) Gratis frakt :D Storebror har samme :)
 
ImageUploadedByBV Forum1474050602.918975.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1474185164.278943.jpg
 
Back
Topp