Tilbudstråd

Barnas hus: Hvis du kjøper barnevogn for 5000,- eller mer fra TFK, Britax, Babyjogger eller Mountain Buggy får du en vognpose fra Reflex eller Voksi (verdi opptil 2299,-) med på kjøpet! Tilbudet gjelder KUN i våre fysiske butikker, og varer t.o.m. 23. august!
 
Har nettopp kjøpt besafe modular stol1 + base til 25% rabatt!!!! På babble.no. Helt utrolig, begynte faktisk å miste håpet om at den kom på tilbud. Varer visst kun ut dagen da, så må være kjapp :) MASSE penger spart iallefall :D
 
Cubus har 3 for 2 på alle barneklær, Lindex har handle for 400,- få 100,- i avslag på alle barneklær, h&m har 10% i avslag på ordinære priser i bettbutikken, kode ligger på nettsiden dems :)
 
Komplett.no har tilbud på babyutstyr. Skal kjøpe babydan lekegrind for 1299-, før 1999kr så litt penger spart :O
 
Princess har 3 for 2 på barneprodukter til og med 28.08, så tror jeg skal kjøpe knn sengetøy og litt annett smått der i løpet av neste uke :)
 
Fant detta tilbudet på Babycare Kristiansand. Stod i ein Facebook tråd under bilde at dei kjeme på salg på Internett snart. Nokon så har erfaring eller høyrt noko om desse? Eg e grønn på voksi påsa... :hungover:
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    971,4 KB · Visninger: 44
Fant detta tilbudet på Babycare Kristiansand. Stod i ein Facebook tråd under bilde at dei kjeme på salg på Internett snart. Nokon så har erfaring eller høyrt noko om desse? Eg e grønn på voksi påsa... :hungover:

Vi vurderte den, men siden den ikke kan forlenges gikk vi heller for voksi city wool som har forlenger del. Vi er mye på fjellet på vinteren og tenker at den blir praktisk til både pulk og bakpå sleden til snøscooteren, så vi ville ha en som kan brukes lenger :)

(Ser ut som voksi active erstatter voksi city wool nå :) )
 
Vi vurderte den, men siden den ikke kan forlenges gikk vi heller for voksi city wool som har forlenger del. Vi er mye på fjellet på vinteren og tenker at den blir praktisk til både pulk og bakpå sleden til snøscooteren, så vi ville ha en som kan brukes lenger :)

(Ser ut som voksi active erstatter voksi city wool nå :) )
Ja da e eit godt poeng!! Kor lenge kan ein bruka den du har? stod at denna kunne brukast te 3 år. Men da e kanskje ikkje sånn i praksis..
 
Ja da e eit godt poeng!! Kor lenge kan ein bruka den du har? stod at denna kunne brukast te 3 år. Men da e kanskje ikkje sånn i praksis..

Ca 5-6 år kan den vi har brukes, den er helt lik som voksi active, http://www.voksi.no/produkt/voksi-active/ og kan brukes like lenge :)
Nei, jeg syntes 3 år blir for kort tid med tanke på at vi ser å bruke den i andre ting enn bare vogn, pluss at om man får litt lange unger ser jeg for meg at den kan bli for kort raskere også :p
 
Ca 5-6 år kan den vi har brukes, den er helt lik som voksi active, http://www.voksi.no/produkt/voksi-active/ og kan brukes like lenge :)
Nei, jeg syntes 3 år blir for kort tid med tanke på at vi ser å bruke den i andre ting enn bare vogn, pluss at om man får litt lange unger ser jeg for meg at den kan bli for kort raskere også :p
Oki då e da jo greit å ha lenger! :) takk for oppklaring!
 
Nå har KappAhl også tilbud på babytøy og barneklær fram til 28/8. 3 for 2. :)
 
Back
Topp