Tilbudstråd :D

Spørs jo litt hvor du bor. Så det var 20% på en butikk i Skien på 2016 modeller. De fleste har hatt salg. Kanskje du finner noe på black friday? Jeg kjøpte min NXT 90 i Sverige, og sparte vel 4000 kr i forhold til butikkpris i Norge. (Reelt sett 3000, da jeg fikk 1000 kr avslag fordi de hadde bestilt feil.)

Kjører gjerne litt jeg hvor i Sverige?
 
Vi skal ditt på lørdag og hente vogn :D 3 vogna jeg kjøper der og så fornøyd :D

Veldig god service der ja. Fikk ferdig montert vogn og god gjennomgang av alle funksjoner, og beskjed om å komme innom på service en gang vi er å handler over grensa :p
 
Spørs jo litt hvor du bor. Så det var 20% på en butikk i Skien på 2016 modeller. De fleste har hatt salg. Kanskje du finner noe på black friday? Jeg kjøpte min NXT 90 i Sverige, og sparte vel 4000 kr i forhold til butikkpris i Norge. (Reelt sett 3000, da jeg fikk 1000 kr avslag fordi de hadde bestilt feil.)


Hvor i Sverige kjøpte du vognen?
 
Jeg har også kjøpt vogn på Kattis, fikk beskjed om at det var 5 ukers leveringstid.
Jeg kjøpte emmaljunga nxt90.

Skal hente i morra, gleder meg! Da står den ferdig montert og venter på meg
 
Jeg har også kjøpt vogn på Kattis, fikk beskjed om at det var 5 ukers leveringstid.
Jeg kjøpte emmaljunga nxt90.

Skal hente i morra, gleder meg! Da står den ferdig montert og venter på meg

Morro! God tur! Var stas å hente vogn asså :D
 
20% for alt på nameit sin nettside på fredag. :)
 
15-70% på alt hos Babybanden bortsett fra Stokke og Lillelam

Masse tilbud på www.handlegaten.no/barn blant annet 25% på Sebra. Fri frakt og masse tilbud hos sprell.no og polarnogpyret.no (starter i morgen)

Julegaver; 30% hos ark.no 25% på kitchn.no
 
Tilbud på Lillelam:)
ab18aa5d01ed02d8e80376e1e7ee4431
 
Back
Topp