Tilbehør tripptrapp-stolen

Gulo

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Vi har og bruker newborn setet til tripp trapp stolen nå, til jul tenkte vi og ønske oss neste "del" til lille. Er det noen som vet forskjellen på det i plast og stoff? Pleier man og ha begge?
 
Vi har begge til guttungen. Babysetet kan brukes både med og uten stoff settet.
IMG_0806.jpg Her er bare babysetet, uten soff delen og det kan fint brukes som det er.
IMG_0805.jpg Og her er da med stoffdelen, som bare settes uten på plast delene. Finnes i mange forskjellige mønstre.
 
Vi hadde også stoff-delen oppi for å gjøre det litt mykere, men vi brukte det ikke så mye, for det måtte jo vaskes hele tiden og til slutt gadd ikke jeg det, så da ble det bare plast ;)
 
Vi har begge til guttungen. Babysetet kan brukes både med og uten stoff settet.
Vis vedlegget 210882 Her er bare babysetet, uten soff delen og det kan fint brukes som det er.
Vis vedlegget 210883 Og her er da med stoffdelen, som bare settes uten på plast delene. Finnes i mange forskjellige mønstre.
Vi hadde også stoff-delen oppi for å gjøre det litt mykere, men vi brukte det ikke så mye, for det måtte jo vaskes hele tiden og til slutt gadd ikke jeg det, så da ble det bare plast ;)
Takk for tips :)

Da er det hvertfall plast jeg ønsker meg også kan jeg se om vi vil ha stoffet :)
 
Vi har bare hatt den i plast, fordi jeg synes det var dyrt nok som det var. Måtte kjøpe seler også, da hun bare klatret ut.
Synes det ser koseligere ut med pute da. Men så klart enklere å holde rent når man bare har plast.
Puta kan forøvrig brukes etter man tar av bøylen, så den har lang brukstid.
 
Har bare plastdelen, gidder ikke putene. Vi driver med BLW (babystyrt tilvenning av mat) og må vaske hele tripp trappen hvert måltid, puter blir ihvertfall bare i veien :p De sitter jo allerede mykt på rumpa pga bleia, også har jeg håndkle i ryggen siden han ikke sitter 100% stødig enda (nettopp blitt 6 mnd)
 
Back
Topp