Tilbehør til vogna

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hva har dere? Har dere valgt det som hører til vogna eller mikser dere litt?
 
Last edited:
Vi har foreløpig:
- Regntrekk (Tinkafu)
- Myggnetting (Tinkafu)
- Solseil (reer)
- Refleksbånd (Tinkafu)
- Koppholder (hadde en fra ebay, men Bestefar klarte å ødelegge den :p. Kjøpte ny fra Tinkafu idag)
- Lys (ebay)
- Veskekroker (Tinkafu, aldri brukt)

Har Emmaljunga-vogn :)
 
Ikke? Vi bruker de hver gang vi har med stellevesken og hadde aldri klart oss uten :)

Var jo det jeg tenkte når jeg kjøpte de, men ender alltid med stellevesken under vognen av en eller annen grunn :)
 
Koppholder og sånne kroker til stelleveska. Begge fra Tinkafu. Ellers kjøpte jeg brukt Emmaljunga vogn (ser nesten helt ny ut) og den var det alt av nødvendig utstyr til :)
 
Regntrekk og myggnetting :happy:
Vurderer å kjøpe sånne veskekroker :)
 
Har dere fottrekk til sportsdelen? Eller bruker dere bare vognposen? (og selvfølgelig regntrekk når det regner)
 
Jeg synes de er gull verdt, de holder uansett hvor tung vesken er også :)
Ah. Jeg legger den bare rundt håndtaket liksom. Har ikke helt skjønt hva de veskekrokene er til :hilarious:
 
Jeg skjønner ikke at folk orker det, den lange reima er jo altfor lang og da ser jeg for meg at man blir gående å sparke i den? Og vi har jo med så mye vann til MME at den blir veldig tung og da henger den fint sånn :)
Ah sånn ja. Vi kan justere den så den henger ikke lenger en bagen liksom. Men skal bytte over til sportsdelen så kan jo være det blir litt annerledes da, og at den blir mer i veien. Hvordan festes de du har ? Er de universale ??
 
Har også Emmaljunga med alt mulig tilbehør som kom med. I tillegg har jeg Tinkafu koppholder og sølvhjerte som henger i kalesjen.
 
Har en Emmaljunga Edge Duo vogn.

Tinakufu koppeholder
Tinkafu myggnetting
Emmaljunga handlekurv
Tinkafu veskekroker
 
Back
Topp