Til dere som vannet har gått hos

Vannet gikk på kvelden mens jeg lå på benken for CTG-registrering på sykehuset, etter at jeg hadde dratt dit med rier. Hørte ikke noe splæsj og trodde jeg tisset på meg, selv om jeg alltid har tenkt "hvordan kan noen tro at man tisser på seg når vannet går, man kjenner vel at man tisser" [emoji85]
 
Jeg fikk en rie og måtte hoste samtidig, da rant det gitt :p
Jeg trodde jeg tissa på meg! Merkelig følelse :p
 
Heisann. To barn født i juli her:p
Vannet gikk med førstemann, mens jeg satt i en sofa sent på kvelden. Hadde hatt kynnere helt siden jeg våknet:) kjentes som en vannballong sprakk og det splosjet vann ut:) ikke så voldsomt mye altså.
Artig opplevelse, men det gikk helt greit at det ble tatt av jordmor med nummer to:)
 
Vannet gikk akkorat da jeg hadde lakt meg igår kveld , uten forvarsel. "Au" sa jeg, for det kjentes ut som lillebror sparka meg rett i dåsa. Samtidig kom det en rar lyd å vannet sildret ut. Senga var gjennomvåt,hele veien inn til badet. Brukte 3 hele store sykehjemsbleiebind for å komme meg inn på føden,bare 100 meter unna:p der fylte jeg nok enngång 4 store bleiebind ... ble aldri tomt. Men det er vist normalt med mye vann til store babyer:) riene startet like etter:)
 
Startet med rier, så jeg la meg i senga dette var på natta. Sa til mannen at jeg måtte på do for holdte på å tisse på meg klarte ikke og holde igjen såå det var vannet som gikk midt på Soverom gulvet :hilarious:
 
Vannet gikk på morgenen mens jeg lå og sov begge ganger. Første gang uten forvarsel, andre gang etter maserier natten før.
 
Vannet (og masse blod) gikk om natta, hadde akkurat vært å tisset og la meg igjen når jeg følte at jeg måtte tisse på nytt. Når jeg da reiste meg så sa det splash og det kom store mengder blod og vann, selv om hodet var festeto_O (Blodet hadde ingenting med selve vannavgangen å gjøre sånn egentlig, det var bare en del av min vannavgang)
 
Jeg lå og sov - og våknet av at jeg ble skikkelig våt mellom bena.
Glad jeg hadde tisselaken [emoji23]
 
Back
Topp