Til dere som titter innom

Jente født juni 2010 ♥
Venter nr 2 - mars 2015 ♥
Bor i Oslo

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jente født september 2010

Jente født oktober 2014

Bor i Bergen :)
 
Har ei jente født i desember 2010, og venter liten en til i juni-15.
26 år og bor i Oslo!
 
Gutt fra Desember 2010 :) venter nr 2 i Juli :) innom nå siden jeg henger på nytt terminforum :)
 
Har ei jente født juni 2010, fikk ei lita lillesøster januar 2013 :)
 
Fra Bergen, venter gutt nr 3.
Har Marcus, juli 07, Mathias, januar 10 og venter en i mai 15
 
Har et barn født januar 2011, men hørte til desember 2010. Ellers venter vi et barn til mars 2015 :)
 
I mars ;-). La ut på fb at mini hadde sluttet med kosen sin ;-). Hehe.. Så er ikke lenge til jeg skal ha en til nå :)
 
Der ser du ;) Er jo det å huske nick. Men mener du la ut på FB siden til desember at du skulle ha i Mai ja ;)
I mars ;-). La ut på fb at mini hadde sluttet med kosen sin ;-). Hehe.. Så er ikke lenge til jeg skal ha en til nå :)
 
I mars ;-). La ut på fb at mini hadde sluttet med kosen sin ;-). Hehe.. Så er ikke lenge til jeg skal ha en til nå :)
Kjekt med ny baby i hus :D gleder meg :) mini klar for å bli storebror?
 
Kjekt med ny baby i hus :D gleder meg :) mini klar for å bli storebror?
Til tider :p. Han svarer etter humøret :p.. Hehe, men tror inderst inne at han gleder seg veldig, han synes nok bare det drar ut en del at baby enda ikke har kommet :p :). Gleder din seg til og bli storebror :)?
 
Til tider :p. Han svarer etter humøret :p.. Hehe, men tror inderst inne at han gleder seg veldig, han synes nok bare det drar ut en del at baby enda ikke har kommet :p :). Gleder din seg til og bli storebror :)?
Ja :) stryker på magen og snakker masse om lillesøster :) men blir spennende da. Han er jo vant med å ha oss for seg selv :p
 
Var på juli og fikk en gutt. Tilbake med ny gutt desember 14
 
Back
Topp