Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Haha, forresten, vi kommer så garantert til å ha kontroll samme dag vi!
Det hadde vært kult, vi får se om vi tør å gi oss til kjenne og ta en kaffe eller noe slikt :hilarious:
Blir minst 12 flyturer på meg i august i forbindelse med dette. To fly hver vei :p og jeg er ikke spesielt glad i å fly
 
Ikke noe tull nå! Jeg har jo kommet over i august, så det er bare å glemme å dra derifra [emoji8]
 
Cd14
Eggløsning kommer nok ikke på flere dager. Såvidt begynt å k8mme en strek nr 2 på testene. Igår og dagen før var strek nr 2 helt fraværende. Det er jo fint, kanskje jeg slipper å bruke opp lutinus og kan spare den til forsøket :cat:
 
Perfekt med sen EL nå. :D
 
Krysser fingrene for det altså! Unødvendig stress dette her
 
Ååh, tror ikke eggløsning har vært enda, strekene forble liksom bare hakvsvake, jeg har fått slim først i morges og jeg er sår over eggstokken på venstre side, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Er venstre side de slet med under egguttaket, kanskje det er derfor den er treg?
Heldigvis er det ikke snakk om å måtte begynne på noe lutinus uansett, nå tror jeg at syklusen skal være lang nok.
 
Ååh, tror ikke eggløsning har vært enda, strekene forble liksom bare hakvsvake, jeg har fått slim først i morges og jeg er sår over eggstokken på venstre side, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Er venstre side de slet med under egguttaket, kanskje det er derfor den er treg?
Heldigvis er det ikke snakk om å måtte begynne på noe lutinus uansett, nå tror jeg at syklusen skal være lang nok.

Så bra å se at syklusen din blir lang nok i hvertfall, selv om det er kjedelig å vente på el! Jeg somla meg endelig til å få ringt St.Olav i dag for å dobbelsjekke tid for tidligst mens. Ble ringt opp av for en gangs skyld en ganske sur sykepleier som bare sa tvert at mens måtte komme 22. eller senere. Så da stemte beskjeden du hadde fått ja! Jeg fikk el på fredag mener jeg, har heldigvis 15-16 dager lutealfase men blir sykt close dette.. så lurer på om jeg bare må ta noe for å forsøke å utsette mens noen dager! Hadde du tenkt å ta lutinus? Har også lurt på primolut som er vanlig å bruke til utsetting, men redd det skal tulle til noe (tror de er ganske «sterke»?). Evt kunne det kanskje funka med et par-tre dager med p-piller? Har ikke noe problem med å ordne resepter men er så usikker.. hva ville du gjort? :p
 
Da må du ta det på denne syklusen, tror jeg ville gått for primolut om jeg hadde mulighet men det får jeg ikke resept på uansett :p
 
Da må du ta det på denne syklusen, tror jeg ville gått for primolut om jeg hadde mulighet men det får jeg ikke resept på uansett :p

Tenkte å gjøre det på denne syklusen ja! Prøve å være på den sikre sida er kanskje lurt, ikke minst for psyken.. blir umulig å takle å ikke vite om alt plutselig går i vasken kjenner jeg. Så da går jeg vel for noen dager med primolut! Takk for tips:)
 
Tenkte å gjøre det på denne syklusen ja! Prøve å være på den sikre sida er kanskje lurt, ikke minst for psyken.. blir umulig å takle å ikke vite om alt plutselig går i vasken kjenner jeg. Så da går jeg vel for noen dager med primolut! Takk for tips:)
Utrolig uheldig at du møtte på en sur sykepleier når du ringte inn, men jeg er ikke spesielt sjokkert egentlig, du skulle sett den sure dama på forsamtalen vår, kanskje de har vært med hverandre i dag :confused:
 
Utrolig uheldig at du møtte på en sur sykepleier når du ringte inn, men jeg er ikke spesielt sjokkert egentlig, du skulle sett den sure dama på forsamtalen vår, kanskje de har vært med hverandre i dag :confused:

Ugh ja.. eller kanskje det er ei sur ei som går igjen. De har liksom alltid vært så trivelige før men i dag var det bare kjip følelse altså! Men jaja, skal hvertfall ikke få mens for tidlig nå så hun «vinner»:p
 
Et lite hjertesukk om uvesentlige ting:
Jeg har alltid ønsket med en kjempekanin, men det er ingen som vil skaffe meg en. Moren min er tydelig på at det blir over hennes lik fordi hun er allergisk, og trolig blir det også over mitt eget lik. Men hvem vil vel ikke ha en 10kg kosekanin?! Skal prøve å overtale samboeren når han kommer hjem fra jobb, men det er vel lite nytte når jeg allerede har fått han til å love at vi skal ha gekkoer. :dance011
 
Håper datoene klaffer ift forsøket.

Eneste som "kan skaffe" deg en kjempekanin er da deg og samboeren.
 
Håper datoene klaffer ift forsøket.

Eneste som "kan skaffe" deg en kjempekanin er da deg og samboeren.
Ser ut til at de gjør det nå, hadde eggløsning i natt så da kan el komme cd14 uten at det gjør noe som helst neste gang :cat:
Jeg synes bare de er fine, vil ikke ha en sånn helt egentlig :dead:
 
Haha, snakker om å snurre rundt sin egen akse da
 
Back
Topp