Tidlig ultralyd

Ikke privat, men har vært på 3. Og skal på ny 20 mai.
 
Jeg skal på TUL neste uke til gyn privat men får det dekket pga ivf
 
Skal ha kontroll på grunn av blødninger 8 mai har hatt en ul allerede og da var jeg 5+6 nå vil jeg være 8+0 :)
 
Så du fikk henvisning fra legen din? :)
Den første dro jeg selv på legevakta pga mistanke om exu. Så vær det en pga planen var at jeg skulle ta abort så da sjekket de svangerskapslengde osv. Så ønsket legen ta en ultralyd på første svangerskapskontroll, for han har ultralydapparat på kontoret.
Så skal jeg på ny 20 mai fordi jeg skal ta KUB test.
 
Ikke privat, men hadde TUL når jeg var 6+1 og fikk se en halv cm bønne og et bankende hjerte :)
Skal tilbake dit når jeg er 9+1
 
Hadde TUL da jeg var 6+5 og har bestilt organrettet tidlig ultralyd når jeg er 12+6 (23.mai) :)
 
Var på tidlig ul i uke 7 (privat), utrolig deilig å se hjertet slå! Tenker nok å bestille ny til uke 12.
 
Hadde tul 7+2 I forbindelse med oppfølging ivf. Ny tul i forbindelse med KUB. Vet ikke dato enda, men om 1-3 uker antar jeg.
 
Hadde tidlig ul 6+2 pga en blødning. Skal ha en ny en på torsdag, jeg vil da være 8+4 og gleder meg veldig. Denne blir hos gynekolog grunnet noe celleforandringer som oppsto før graviditeten.
 
Har bestilt time til TUL den 14. Mai. Da vil jeg være ca 8+0.
 
Vi var på TUL i dag, og så 2,5 cm liten peanøtt som hadde begynt å få bein og armer. SÅÅÅ spennende å høre hjertelyden
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Har bestilt privat TUL i neste uke. Da er jeg vel en plass i uke 8. Må bare sjekke hvordan det står til der inne. For lenge å vente til uke 18.
 
Krysser for lege vil henvise når jeg har legetime neste uke. . Ellers kommer vi til å bestille selv uke 11-12 sikkert
 
Har egentlig ikke tenkt det, men begynner å friste mer og mer, så får se :p
 
Jeg var i dag, ble satt til 7+4 fordi bamsemumsen var 13,7 mm med bankende hjertexsmile3 helt vilt kult å høre hjertelyd altså. Den sprellet til og med der inne!
 
Back
Topp