Tiden snegler seg avgårde til oul

Her er det 31 dager til. Føles så lenge! Håper litt på jente da vi har en gutt fra før og planlegger ikke flere etter denne. Men foreløpig er jeg mest der at jeg bare håper på frisk baby.


Vi slet også mye mer med guttenavn enn jentenavn men det er utrolig mange fine navn så tenker at man kan ikke overtenke det heller og bare bestemme seg .
 
Tiden går sakte når man venter spent på noe:p Jeg teller ned til OUL på tirsdag og syns tiden går kjempesakte!
 
Så spennende! Vi skal ikke vite kjønn før fødselen, så har litt lengre å vente før det blir avslørt :p
Men kjempespent på oul uansett!!
 
Vært på oul idag. Ville ikke vite kjønn, men likevel stas å se på babyen :) alt så fint ut :)
 
33 dager til her
Men, utålmodig som jeg er har jeg bestilt privat ul førstkommende onsdag. Kanskje jeg får vite kjønn da :love7
 
24 dager til her, er også veldig spent. Tenkte ei stund å vente til fødsel før vi får vite kjønn, men jeg er sååå nysgjerrig! Og er så overbevist om jente at jeg trenger litt tid på å omstille meg dersom det skulle være gutt jeg bærer på (vil i så fall være for tredje gang). :hilarious:
 
Vi fikk time 23. Juli :D gleder meg masse
 
Vi har fått time til OUL 12. August. Jeg er altfor nysgjerrig på hva det blir, så vurderer sterkt å bestille en privat UL time før vi drar på ferie for å vite kjønn:p
 
21 dager til OUL her, er superspent på kjønn.. går snart ut i ferie så da går vel tiden kjappere :D
 
Skal ringe sykehuset på mandag siden legen min glemte å sende henvisning.
 
19 dager igjen til OUL, men fikk vite forrige dagen at vi venter en gutt igjen.. Blir spennende å se om de sier gutt på OUL også.. :hilarious:
 
Under to uker til, veldig spent! Er da 9 uker siden sist UL så blir nok en stoor forskjell fra sist :woot:
 
5 dager til... Det går relativt fort da de blir en travel uke på jobb. Ultralyd kl 09.00,ferie fra 16... Gud som jeg gleder meg:happy:
 
33 dager til her
Men, utålmodig som jeg er har jeg bestilt privat ul førstkommende onsdag. Kanskje jeg får vite kjønn da :love7
Spennende! Hvor langt på vei er du da ?
 
Hele 28 dager til OUL. En uke lenger å vente pga ferien! Omg...
 
Back
Topp