Tickere

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Hvordan får man flere tickere synlig?
 
Og hvordan midtstille dem?
 
fant den. men kjære dere som har laget dette forumet..hvorfor så vanskelig..Jeg aner jo ikke hvordan jeg resizer bilde.Er det mulig. Ting er jo mer tungvint nå enn før. Hva er vitsen med det da?? Blir helt forvilet her jeg..
 
Kan noen forklare meg??? emoticon
 
HøstVinterMamma skrev:
Kan noen forklare meg??? emoticon

Tickere kan du legge inn i Mine opplysninger på Min side. Der du limer inn HTML-koden fra de som lager tickere, kan du legge inn så mange du vil. Skill dem gjerne med
som gir linjeskift.

Midtstilling: eksempel kan være
< div align="center"> Tickeren din 

Håper dette hjalp :-)
 
Jeg har brukt image url og [img] [/img] på den jeg har. Og har lagt til en til, men den vises jo ikke?
 
Hjelp???!!!

Kan noen forklare meg???

Jeg har lagt til ticker med [img] og [/img]. Noe som fungerte.
Men, bare den ene ble synlig???

Hvordan får jeg flere synlig? Og ved siden av hverandre????
 
Hvordan får man den midtstilt?
 
MiniBolle2012 skrev:
Hvordan får man den midtstilt?


Legg inn HTML-koden

foran ticker koden din
og avslutt med

etter ticker koden din :-)
 
HøstVinterMamma skrev:
Jeg har brukt image url og [img] [/img] på den jeg har. Og har lagt til en til, men den vises jo ikke?

Hei
Har lagt inn slik at det virker hos deg. Gå inn på MIne opplysninger og se på HTML koden som ligger inne på din Signatur/ticker. For å skille mellom flere linjer med tickere så kan du bruke
 
Tester ut om  min ticker funker... Hvis ikke, kunne du lagt det inn på meg også? :-)
 


Snowie skrev:
Tester ut om  min ticker funker... Hvis ikke, kunne du lagt det inn på meg også? :-)


Jeg tolker dette som at den virker 
 
Jeg skulla ha fjernet den gamle tickeren min, og erstattet den med en ny en. Men den gamle koden ligger ikke tilgjengelig i det feltet jeg la den inn! Jeg får til å legge til en ny kode, men den gamle er der fortsatt! Viser seg at jeg venter en jente istedet for en gutt, slik de sa på den første UL!
 
Hei

Ordnet :-)
 
Back
Topp