Tett nese

jenteee93

Blir kjent med forumet
Hei :) Jeg sliter sånn med tett nese, på dagen går det fint æ være litt tett, men like før jeg legger meg tetter det seg helt. Dette fører til søvnløse netter... Jeg har prøvd saltvannsspray, dampbad og varm dusj.. ingenting funker! Har tatt ett spray om kvelden med otrivin nesespray de siste 3 kveldene, dette funker bra. Men noen sier at jeg IKKE må bruke nesespray, andre sier at kroppen ikke tar opp stoffene i Otrivin nesesprayen og at denne ikke er farlig å bruke under graviditeten, så lenge man tar et spray om dagen. HJELP! Noen som sliter med det samme??? :)
 
Jeg har kombinasjon av tett og rennende nese. Har funnet ut at jeg ikke må pusse nesen på kvelden, for da tetter det seg helt. Tar heller bare og tørker litt hvis det renner veldig
 
Otrivin er ikke farlig for babyen :) Det er lokal behandling så går ikke inn i blodet eller noe. Du kan trygt bruke nesespray
 
Du kan prøve nesehorn med saltvann
 
Nyser og tett nese her også!
 
Du kan fint bruke nesespray!
Slet veldig med dette sist svangerskap, ble så tett på kveldene at jeg ikke klarte å puste med mindre jeg gapte høyt. Utrolig slitsomt!! Jeg brukte nesespray fra uke 10 og ut svangerskapet... Brukte vel 1000 kr på alternativer....men INGENTING funket! Jeg merker en tendens nå også og kommer til å gå rett på nesespray når det blir så ille. Ikke brukte jeg spesielt lang tid på å avvenne meg nesesprayen heller.... Merkelig symptom altså!
 
Back
Topp