Tett drikkeflaske

Guri Malla

Forelsket i forumet
Noen som kan anbefale drikkeflaske til både skolebarn og barnehagebarn som er tett i mer enn en uke?? Alt blir enten ødelagt eller lekker.... Prøvd det meste, ble anbefalt Camelbak flaskene men barna biter i stykker gummien på de...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte camelbak til meg selv og vesla, ble veldig skuffet der ja. Selv før hun beit i stykker gummien ble det bare gris, fordi hun lukket den mens det var vann i sugerøret, og den lekket også pga kondens eller noe, min flaske gjorde også det. Det bare sildret. Sliter med å finne noe annet enn imsdalflasker som holder tett nok til at jeg kan ha det i veska, men ser ut som jeg har funnet en nå. De selger en type drikkeflasker på Matkroken-butikken som sambo jobber på. Har brukt min en ukes tid nå, er veldig fornøyd så langt. Men dette er jo små butikker som sikkert ikke finnes overalt.
 
Kjøpte camelbak til meg selv og vesla, ble veldig skuffet der ja. Selv før hun beit i stykker gummien ble det bare gris, fordi hun lukket den mens det var vann i sugerøret, og den lekket også pga kondens eller noe, min flaske gjorde også det. Det bare sildret. Sliter med å finne noe annet enn imsdalflasker som holder tett nok til at jeg kan ha det i veska, men ser ut som jeg har funnet en nå. De selger en type drikkeflasker på Matkroken-butikken som sambo jobber på. Har brukt min en ukes tid nå, er veldig fornøyd så langt. Men dette er jo små butikker som sikkert ikke finnes overalt.
Hva heter de?

Synes det er vanskelig selv..

De beste jeg har vært borti er contigo-flaskene. Men den skjønner ikke de minste barna. Bør være 3-3.5 tenker jeg før de klarer mekanismen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Contigo flaskene er veldig bra. Min brukte den når han var mindre. Rundt 2. Men nå bruker vi bare nike drikkeflaske kjempe fornøyd. Brukt den i 1 år uten at den har lekki eller noe. Så skal kjøpe flere og koster bare 70 kr

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app
 
Contigo flaskene er veldig bra. Min brukte den når han var mindre. Rundt 2. Men nå bruker vi bare nike drikkeflaske kjempe fornøyd. Brukt den i 1 år uten at den har lekki eller noe. Så skal kjøpe flere og koster bare 70 kr

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app
Så da er det noen 2-åringer som klarer den ;-)
Flott :)

Det gjør nemlig ikke 2-åringer her :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Contigoflaskene med knapp og drikketut som spretter ut har jeg dårlig erfaring med. Har fått ny flaske 2 ganger pga lekkasje rundt knappen. De andre funker fint, men toåringen her fikser ikke teknikken.
 
Hva heter de?

Synes det er vanskelig selv..

De beste jeg har vært borti er contigo-flaskene. Men den skjønner ikke de minste barna. Bør være 3-3.5 tenker jeg før de klarer mekanismen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Aner ikke om de har noe navn, det er røde drikkeflasker som det står "Matkroken" på siden av. :p
 
Contigoflaskene med knapp og drikketut som spretter ut har jeg dårlig erfaring med. Har fått ny flaske 2 ganger pga lekkasje rundt knappen. De andre funker fint, men toåringen her fikser ikke teknikken.
På våre er det ingen tut som spretter ut. Finnes det flere varianter av contigo-flaskene?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg har ikke erfaring selv men ei venninne skryter veldig av wow-koppene sine. Vet ikke om de har flasker også?
 
Noen som kan anbefale drikkeflaske til både skolebarn og barnehagebarn som er tett i mer enn en uke?? Alt blir enten ødelagt eller lekker.... Prøvd det meste, ble anbefalt Camelbak flaskene men barna biter i stykker gummien på de...


Sent from my iPhone using BV Forum

Har bare det her og ikke hatt noen problemmer. Og man får kjøpt nye tuter til de, pluss at det er garanti på dem :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Contigoflaskene med knapp og drikketut som spretter ut har jeg dårlig erfaring med. Har fått ny flaske 2 ganger pga lekkasje rundt knappen. De andre funker fint, men toåringen her fikser ikke teknikken.



Det er ikke noe tutt som spretter ut. Det er hul på toppen. Man trykkr på en knapp og drikker

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app
 
Imsdalflaske. Kan skiftes ofte pm den blir ødelagt, er god og tett (når den lukkes skikkelig), og man slipper være redd for den.

Skolegutten her har flaske stående i hylla si (som oftest har han både ei imsdalflaske der og ei sånn "sammenleggbar" "poseflaske" tom i sekken sånn i tilfelle. Han skal slippe å bære vann til og fra skolen!
 
Jeg har ikke erfaring selv men ei venninne skryter veldig av wow-koppene sine. Vet ikke om de har flasker også?
Er nok bare kopper, men de er knallgode! Kjempefornøyd!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tupperware har noen veldig gode drikkeflasker til barn (og voksne).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gutten min har prøvd utallige typer og merker gjennom årene, men den som gjennomgående har fungert best fra han var på småbarnsavd og etter hvert på skolen er Contigo. Aldri lekkasjer eller tull, hverken den med "sugerør" og gummitut eller den med kun hull/åpning. Han har brukt sistnevnte allerede fra han var to år uten problemer. Prøv litt med barnet hjemme, så fikser nok h*n det greit kjapt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp