Tester :)

Hmm domt spørsmål sikkert, MEN, noen her som e 4+4 ca der den viste 1-2 uke på ukes testan ?
E så redd før SA nu sia den bare viste 1-2 uke :( Hadde førventa 2-3.
Men veit ikke når æ blei gravid kun når vi hadde sex haha xD
Å det va rundt 19.11.
Men strimlan blir sterkere før hver dag. Merkelig
Ikke stol blindt på de digitale. Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0. Tok hcg samme dag som var på 6700[emoji12]
 
Ikke stol blindt på de digitale. Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0. Tok hcg samme dag som var på 6700[emoji12]

Åh såpass ja :p
Hmmm kanskje æ ikke ska gjør det da <3
Takk før du delte. Ska ro mæ ned og vent te søndag me den siste digitale da
 
Hmm domt spørsmål sikkert, MEN, noen her som e 4+4 ca der den viste 1-2 uke på ukes testan ?
E så redd før SA nu sia den bare viste 1-2 uke :( Hadde førventa 2-3.
Men veit ikke når æ blei gravid kun når vi hadde sex haha xD
Å det va rundt 19.11.
Men strimlan blir sterkere før hver dag. Merkelig

Er også 4+4, og fikk 1-2 uker på digital. Satser på at en ny digital i neste uke gir 2-3. Skal i alle fall prøve og vente til neste uke med ny digital [emoji849]
 
Dagens test:
1249b62a27ec95313912c8d93fae4e01.heic


Er 4+3 i dag. Er ikke denne da svak til å være 4+3?[emoji45] husker med forrige så var den like sterk som kontrollstreken[emoji57] føler jeg stresser mer over dette nå enn sist[emoji85]
 
Dagens test:
1249b62a27ec95313912c8d93fae4e01.heic


Er 4+3 i dag. Er ikke denne da svak til å være 4+3?[emoji45] husker med forrige så var den like sterk som kontrollstreken[emoji57] føler jeg stresser mer over dette nå enn sist[emoji85]

Mine e å sånn, noen av dem :) e 4+5 nu da :) stress ned <3
 
Tenkte at jeg kom til å ta hele denne graviditeten med ro, siden denne ikke var planlagt og at jeg ganske nettopp er ferdig med den forrige graviditeten.. men, idag tok jeg en ny test. 3 døgn siden sist test av samme merket. Og den er ikke sterkere, men muligens svakere.. bør jeg bli bekymret? Skal være 5+1 idag tror jeg.

Øverste test er fra tirsdag
Nr 2 fra tirsdag 2 timer etter første
Nr 3 fra onsdag
Nederst Nr 4 fra idag

Snapchat-683010804.jpg
 
Tenkte at jeg kom til å ta hele denne graviditeten med ro, siden denne ikke var planlagt og at jeg ganske nettopp er ferdig med den forrige graviditeten.. men, idag tok jeg en ny test. 3 døgn siden sist test av samme merket. Og den er ikke sterkere, men muligens svakere.. bør jeg bli bekymret? Skal være 5+1 idag tror jeg.

Øverste test er fra tirsdag
Nr 2 fra tirsdag 2 timer etter første
Nr 3 fra onsdag
Nederst Nr 4 fra idag

Vis vedlegget 238352

Syns de ser helt fine ut [emoji4] tror ikke det er noe å bekymre seg for [emoji4]
 
Syns de ser helt fine ut [emoji4] tror ikke det er noe å bekymre seg for [emoji4]
Bare litt rart at den ikje har blitt sterkere på 3 døgn.. :confused: satser på at alt er fint :happy:
 
Nå må jeg virkelig tenke meg om.. har en digital igjen. Tok forrige digital for 3 dager siden, og fikk 2-3 uker. Var da ca 4+6/4+5. Idag er jeg ca 5+1/5+2... tro om 3+ vil vise seg? Tok strimmeltest igår som egentlig gjorde meg mer bekymret... hva ville dere gjort? Ventet til imorgen eller ta idag?
 
Nå må jeg virkelig tenke meg om.. har en digital igjen. Tok forrige digital for 3 dager siden, og fikk 2-3 uker. Var da ca 4+6/4+5. Idag er jeg ca 5+1/5+2... tro om 3+ vil vise seg? Tok strimmeltest igår som egentlig gjorde meg mer bekymret... hva ville dere gjort? Ventet til imorgen eller ta idag?
Jeg fikk ikke 3+ før 6+3...så om du ikke vil gi deg selv totalpanikk, vent. Om du ikke klarer å vente, så vit at selv om det står 2-3 lenge, er det ikke sikkert noe er galt :)
 
Jeg fikk ikke 3+ før 6+3...så om du ikke vil gi deg selv totalpanikk, vent. Om du ikke klarer å vente, så vit at selv om det står 2-3 lenge, er det ikke sikkert noe er galt :)
Oi 6+3? :hungover: sist fikk jeg 3+ ved 5+0 fra el.. nå vet jeg ikke eksakt når el var, men har en anelse... mulig jeg venter til imorgen da - jeg veet at jeg kommer til å bli fortvilt om 2-3 uker kommer opp...
 
446F8919-A4F7-48F0-8E67-E28CE29A64C8.jpeg
Dagens RFSU test ofte. Mellom 4+0 og 4+2, ser hvertfall stigning på testene fra forrige gang. Håper den sitter blir til august nå!
 
Back
Topp