Testene våre

Jeg er 5+4. Kom nettopp hjem til Norge. Er det lite vits i å ta en clear blue digital med ukesindikator nå? Har ikke testet siden IKM. Hadde vært litt betryggende å se 3+
 
Jeg er 5+4. Kom nettopp hjem til Norge. Er det lite vits i å ta en clear blue digital med ukesindikator nå? Har ikke testet siden IKM. Hadde vært litt betryggende å se 3+
Det er opp til hver enkelt, hvis det klør veldig å teste er det greit å få det unnagjort. Men du har bekreftelse på at du er gravid (ref tester) og er over 5 uker, ingen blødning. Tror man kan legge testingen unna og vente til TUL hvis du får det til :D
 
Det er opp til hver enkelt, hvis det klør veldig å teste er det greit å få det unnagjort. Men du har bekreftelse på at du er gravid (ref tester) og er over 5 uker, ingen blødning. Tror man kan legge testingen unna og vente til TUL hvis du får det til :D
Er det jeg også tenker. Spesielt når de koster 200kr :laughing002 er bare lite gøy periode mellom testperioden og tul haha.
 
Er det jeg også tenker. Spesielt når de koster 200kr :laughing002 er bare lite gøy periode mellom testperioden og tul haha.
Jaa, tenkte ''unn deg selv noe for 200, en digg lunsj'' :hilarious: men enig at første trimester er litt kjedelig (og kanskje man er mer nervøs), spesielt tiden før tul.
 
Sjekk disse postene om digital test og sterkere/svakere streker og hvor mye det kan variere :wacky:
Jeg får hvertfall litt ro av å lese sånt :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240506_115930_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240506_115930_Samsung Internet.jpg
    960,8 KB · Visninger: 55
  • Screenshot_20240506_120031_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240506_120031_Samsung Internet.jpg
    299,9 KB · Visninger: 55
  • Screenshot_20240506_120053_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240506_120053_Samsung Internet.jpg
    375,2 KB · Visninger: 55
Sjekk disse postene om digital test og sterkere/svakere streker og hvor mye det kan variere :wacky:
Jeg får hvertfall litt ro av å lese sånt :happy:
Dette var veldig interessant for oss testegale. Så da MÅTTE jeg jo bruke den siste digitale jeg har for å åpne og sammenligne den med det bildet. Jeg som ikke skulle bruke den :laughing002 Fikk som forventet 2-3 som utslag (samme som onsdag i forrige uke) og det er jo helt i rute ift at jeg er 17 dpo, men ut i fra de bildene skulle man jo tro at jeg snart burde få 3+
20240506_162442.jpg
 
Dette var veldig interessant for oss testegale. Så da MÅTTE jeg jo bruke den siste digitale jeg har for å åpne og sammenligne den med det bildet. Jeg som ikke skulle bruke den :laughing002 Fikk som forventet 2-3 som utslag (samme som onsdag i forrige uke) og det er jo helt i rute ift at jeg er 17 dpo, men ut i fra de bildene skulle man jo tro at jeg snart burde få 3+
Vis vedlegget 434379
Man må jo forske litt :hilarious: Strekene dine ser sterkere ut enn på det andre bildet, så tror også du får 3+ snart.
 
Dette var veldig interessant for oss testegale. Så da MÅTTE jeg jo bruke den siste digitale jeg har for å åpne og sammenligne den med det bildet. Jeg som ikke skulle bruke den :laughing002 Fikk som forventet 2-3 som utslag (samme som onsdag i forrige uke) og det er jo helt i rute ift at jeg er 17 dpo, men ut i fra de bildene skulle man jo tro at jeg snart burde få 3+
Vis vedlegget 434379
Nå er det ikke anbefalt å åpne testene og tolke strekene, sterkt ikke anbefalt har jeg fått hørt. Men ser bra ut...
 
Dagens test, 4+0 (16 dpo):
IMG_0906.jpeg
Spent på om jeg klarer å få en «dye stealer» i løpet av de neste dagene :pompus:
Testen i dag er veldig lik den i går, men er under 24 t siden jeg testet sist og urinen i går var veldig konsentrert… så er ikke bekymret (enn så lenge :p).

I utgangspunktet burde jeg nok stoppe å teste, men bare elsker å se de to strekene (spesielt med mindre symptomer i dag). Har også som sagt lyst å se en dye stealer og gjerne få 3+ på digital :happy:
 
Back
Topp