Testene våre

ImageUploadedByBV Forum1398262343.391025.jpg
Min test når jeg var 16 eller 17 dpo :) fikk 2-3 på ukesindikator dagen etter. Har ikke testa siden den, og har lyst til å ta en test igjen bare for å se at jeg virkelig er gravid fortsatt :D hehe! Det var jo så mange flotte tester her <3


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Vis vedlegget 58482
Litt dårlig bilde, men står ivertfall 3+ :D
Det er jeg super happy for, testa for en uke siden, da stod det 2-3.
Og godt og se at det stiger, da jeg har hatt litt blødninger...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


Så bra! Har selv hatt litt småspotting og var herlig å se 3+. Dette skal gå veien :)
 
Gårsdagen :) hcg prøve i dag viste 2030 som er bra til 5+0 :)
 

Vedlegg

  • 1398277921829.jpg
    1398277921829.jpg
    30,1 KB · Visninger: 62
Så bra! Har selv hatt litt småspotting og var herlig å se 3+. Dette skal gå veien :)
Ja, vi får krysse fingrene for at det går bra :) kjenner jeg blir glad når jeg er kvalm hahaha :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1398319497.981111.jpg

Her er min test som jeg tok i går! Litt usikker på ikm da den har vært litt uregelmessig :) Den ble hvertfall knallpositiv etter kort tid :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1398336374.468658.jpg

Klarte uke unngå å ta en test, bare for å se at det går riktig vei. Åh, ble så glad! :-D krysser fingrene for at alt går bra videre også <3
 
Klarte ikke unngå* skulle det stå...ivrig!
 
Hehe :p trodde det stod for dager på overtid.. Ikke alltid lett med disse forkortelsene.. :)
Samme kan det være ;-) de ble raskt positiv ❤️ Det som betyr noe ;-)


❤️Venter vår første i desember ❤️
Hahaha! Det var jo en veldig fin tolkning på den forkortelsen ja :)
Den skal du ha :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Er vel ingen tvil her :D

Gratulere så mye ;)


Desember 2014

Bruker App


Nei det er vel egentlig ikke det, men klarer ikke helt å tro på at det er en liten spire der inne <3 Blir vel mer ekte til/etter ultralyd :)

Tusen takk :D


Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3
 
Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden.
*mimre mimre* føles så lenge siden, samtidig som så nettopp. Moro å se igjen alle de svake testene som bare ble sterkere og sterkere :) :)



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp