Testene våre ♡

Tusen takk for svar tusenfjes xsmile9. Da antar jeg og noenlunde ligger på det, så får jeg bare vite det når jeg tar turen til lengen. Har du vært bestilt noe time hos legen eller jordmor?
Har bestilt time hos lege 1.april. Da er jeg 9+6 :) tenker at det er greit å ha første timen da. Så blir det jordmor etter det tenker jeg.
 
Så kjekt at vi er en av de første på novemberforum. Husker fra mitt første barn på januarforum som ble født 23.januar, at jeg ble så utrolig utålmodig av å vente spesielt etter å ha sett på termingruppe hvordan de bare poppet ut en etter en. Og når de la ut bilder :oops:
Kjenner til følelsen av å være utålmodig! Var med i en termingruppe for januar 2015, og jeg hadde termin 31.jan! Folk fødte i hytt og pine, og delte masse bilder. Er jo kjempe koselig, men til slutt ville jeg jo gjerne dele selv :p den 26.jan var det endelig min tur :)
 
Jeg måtte bare ta ny billigtest og digital for å se om HCG var øket det ser jeg tydelig dette går rette veien nå er jeg helt ferdig med testingen kan ikke bli mer sterkt nå , er på dpo 21 i dag ;) ImageUploadedByBV Forum1457065046.685756.jpg
 
Last edited:
Kjenner til følelsen av å være utålmodig! Var med i en termingruppe for januar 2015, og jeg hadde termin 31.jan! Folk fødte i hytt og pine, og delte masse bilder. Er jo kjempe koselig, men til slutt ville jeg jo gjerne dele selv :p den 26.jan var det endelig min tur :)
Termingruppe januar 2015 her på bv? Jeg var og med, men kan ikke huske ditt brukernavn eller bilde. Var det kanskje annet forum eller du har laget nytt profil?
 
Så kjekt at vi er en av de første på novemberforum. Husker fra mitt første barn på januarforum som ble født 23.januar, at jeg ble så utrolig utålmodig av å vente spesielt etter å ha sett på termingruppe hvordan de bare poppet ut en etter en. Og når de la ut bilder :oops:
Ja samme her! Med første hadde jeg termin helt i slutten av februar og jeg følte de andre i gruppa var milevis foran meg! Hehe :) godt å være først denne gangen :D
 
Er på weekendstur i polen. Måtte kjøpe en test her også. Er visst gravid i polen ogsåImageUploadedByBV Forum1457193030.745712.jpg
 
Kjøpte test i dag da det var 4 dager over IKM og ingen tante rød hadde kommet. Var egentlig helt overbevist om at mensen var på vei for symptomene har føltes helt likt som rett før mensen. Men i følge både første og andre test (trodde ikke mine egne øyne så måtte teste to på samme dag :p) så ser det ut som det er en liten spire i magen. :) Er 4+5 i dag.
Hadde bestilt legetime for lenge siden ang. noe helt annet, men spørs om fokuset blir noe litt annet enn forventet hos legen nå på onsdag :)
test.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1457417445.499866.jpgjeg tenker dette kan bli den siste testen! Har hatt fin stigning, i dag viser testen 3+, jeg er 5+1, så dette stemmer finfint:) NÅ kan jeg kanskje roe meg litt på dette:) Nå er det bare å vente tålmodig frem til de magiske 12 ukene og satse på at dette går fort og bra:)
 
Måtte ta en til test på søndag. Fint å se at det stiger! Skal til legen i morgen å få henvisning til tidlig ultralyd for å finne ut om det er en eller flere der inne, siden jeg fikk tvillinger sist
b603dd4a0c78479047055abde9d7ef01
 
Back
Topp