Terminlisten, november 2015 :)

Her blei jenta født før termin :) 25 oktober istadenfor 7.november:)
 
Her ble det fødsel 3 uker før termin, den 18.10 istedetfor 18.11 :)
 
Heller ikke blitt lagt til enda ☺ fortsatt termin 27 ☺ å på min 10 ultralyd så dem fortsatr jenta , så dem sir det er ett under vist dem tar feil.
 
Det gjør det bare vanskeligere for meg når folk skriver innlegg på innlegg om at de ikke har blitt lagt til, et innlegg holder! Jeg skal få oppdatert listen så fort som mulig, men formen er ikke på topp, så jeg setter meg sjelden på dataen om dagen.

Det tar tid å legge til detaljene og lete frem folk i en liste med over 100 nick, i hvert fall når flere skriver 5 kommentarer om at jeg ikke har lagt de til, så vær litt tålmodige a, please :p
 
Det gjør det bare vanskeligere for meg når folk skriver innlegg på innlegg om at de ikke har blitt lagt til, et innlegg holder! Jeg skal få oppdatert listen så fort som mulig, men formen er ikke på topp, så jeg setter meg sjelden på dataen om dagen.

Det tar tid å legge til detaljene og lete frem folk i en liste med over 100 nick, i hvert fall når flere skriver 5 kommentarer om at jeg ikke har lagt de til, så vær litt tålmodige a, please :p

Jeg må jo bare si jeg skrev fordi jeg trodde de hadde kommet bort da, så lenge jeg fortsatt ikke var kommet på terminlista;)
 
Terminen var 30. Oktober men vesla kom 1. November :D
 
Hadde termin 18.november, ble født 20 .november.november . Fint hvis dere kan oppdaterte
 
Back
Topp