Terminliste

Termin 10. september
 
14. september :)
 
Ifølge terminkalkulator er termin 11. september!

Jeg er også førstegangsgravid. Ekstremt spennende! :D
 
Fikk positiv test igår og lister meg litt stille inn her med foreløpig termin den 14.sept :) dette blir mitt 3.barn :Heartred ;)
 
Jeg får to ganske forskjellige termindatoer avhengig av om jeg bruker det vi tror er unnfangelsesdato (brukte fertilitetstester) eller om vi bruker første dag i siste menstruasjon. På førstnevnte får vi 7 sep, og på sistnevnte får vi 27 aug.
Er usikker på hvilken jeg skal forholde meg til, men velger å holde med til 7 sep.
Er der noen andre som har hatt erfaringer med dette?
 
Jeg får to ganske forskjellige termindatoer avhengig av om jeg bruker det vi tror er unnfangelsesdato (brukte fertilitetstester) eller om vi bruker første dag i siste menstruasjon. På førstnevnte får vi 7 sep, og på sistnevnte får vi 27 aug.
Er usikker på hvilken jeg skal forholde meg til, men velger å holde med til 7 sep.
Er der noen andre som har hatt erfaringer med dette?
Jeg ville brukt første dag i siste mens:) men jeg har ikke opplevd å få to så forskjellige termindatoer :p
 
Nei, fikk meg en overraskelse der! Hadde sen eggløsning, er det som utgjorde forskjellen.
Ja, er i tvil selv. Det "høres" finere" ut å bruke den, da det gjør at jeg er 6+3 istedet for 4+6. Men på den andre siden føler jeg at unnfangelsesdagen blir mer rett :bored:
 
Nei, fikk meg en overraskelse der! Hadde sen eggløsning, er det som utgjorde forskjellen.
Ja, er i tvil selv. Det "høres" finere" ut å bruke den, da det gjør at jeg er 6+3 istedet for 4+6. Men på den andre siden føler jeg at unnfangelsesdagen blir mer rett :bored:
Har du prøvd å tatt en cb digital med ukemonitor? Kanskje den kan gi deg et pek i riktig retning?:)
 
Jeg får to ganske forskjellige termindatoer avhengig av om jeg bruker det vi tror er unnfangelsesdato (brukte fertilitetstester) eller om vi bruker første dag i siste menstruasjon. På førstnevnte får vi 7 sep, og på sistnevnte får vi 27 aug.
Er usikker på hvilken jeg skal forholde meg til, men velger å holde med til 7 sep.
Er der noen andre som har hatt erfaringer med dette?
Legene går ut i fra mensdato uansett hva man sier. Så greit å gå ut i fra den frem til UL :)
 
Back
Topp