Terminliste

Tar meg den frihet å opprette en terminliste tråd :) Skriv opp dato under her, så legger jeg alle inn etterhvert :)

1. mars
Lillingen
perla83
karma1
Lykkeønske
SolaChristine
Preggis <3

2. mars
Sol86
Sulten
karro.90
Emvi

3. mars
EnSpire
håperpåettmirakel
Devine84

4. mars
snøhvit
Junibarn84
Pedal
Oleandra87
Sunflower
Bkno7098772
skiphop
Kakaoen

5. mars
Marsboeren
Rosa89
Themis85
Emma86
Bekymretførstegang
Shishi
førstegang
Petit

6. mars
Medusa_83
Celine_b

7. mars
FrøkenAngst
Emilie89
hegedm
Linken
Seawave
Jente0709

8. mars
tittenmeg
haugan90
Bkno8748772
Soltrollet89
nat
Smiiila
Lillenurk93

9. mars
FruSolsikke
Frk.Rosa
Love To Be Mom <3 :)

10. mars
Snart3?
Bkno5669772
Mariamia
Krilill

11. mars
Gledeståre
Lykke2015
Lene.M
*Blåklokke*
Bkno8733962
Parents2be
Lissm

12. mars
Knøtt
Rikkemora

13. mars
Emma11
Solsikke_82
Bkno5690872

14. mars
Nornene:)
HelloJulie
Oslobaby88
Kristin1988

15. mars
ung_mamma
Synnøve75

16. mars

Mammadrøm1507
CasiopiA

17. mars
FruK​

18. mars
Håp 2016
Nienna.
Bolleovnen
Jade<3
håperpåenspire
Trude83

19. mars
veienerlang
beem
Nov13Mars16
Bkno1590872

20. mars
spirelitens

21. mars
Lotte*
Wendy
ønsker*magetroll<3

22. mars
Knøtte
Lykkelig1985
lykkelerke
23. mars

24. mars
xena81
Lilleblomsten

25. mars

26. mars
Julimamma14

27. mars
 
Last edited:
Hviiiis jeg kommer inn hit i løpet av uka så havner jeg på 4. eller 5. Jeg også, men jeg er jo litt usikker på sykluslengden da, og blir nok flyttet uansett, så det har vel lite å si sånn sett :p
 
Hviiiis jeg kommer inn hit i løpet av uka så havner jeg på 4. eller 5. Jeg også, men jeg er jo litt usikker på sykluslengden da, og blir nok flyttet uansett, så det har vel lite å si sånn sett :p

Vil du vente eller skal jeg sette deg på 4.mars el 5.mars? :)
 
Om jeg regner fra første dag i siste mens blir det 4.mars. Om jeg regner fra unnfangelse (eggløsning to dager etter antatt) så blir det 6.mars
Jordmor å lege går kanskje ut i fra første dag i siste mens, eller?
 
Kan skrive meg opp på 6.mars enn så lenge da :) så forholder jeg meg til det, fram til noen påstår noe annet :p
 
Kan skrive meg opp på 6.mars enn så lenge da :) så forholder jeg meg til det, fram til noen påstår noe annet :p

Tipper nok lege vil sette deg på termin ut fra siste mens ja. Det gjorde de med meg sist, og legen hørte heller ikke på at jeg var sikker på at syklusen var 32 dager i stede for 28, så jeg ble jo flyttet en uke til ultralyden. Man vet jo aldri når de kommer uansett, men greit å være forberedt på å bli flyttet. :)
 
Tipper nok lege vil sette deg på termin ut fra siste mens ja. Det gjorde de med meg sist, og legen hørte heller ikke på at jeg var sikker på at syklusen var 32 dager i stede for 28, så jeg ble jo flyttet en uke til ultralyden. Man vet jo aldri når de kommer uansett, men greit å være forberedt på å bli flyttet. :)
Ja, mener det var sånn med meg sisst også, at lege ikke brydde seg om el-dag. Men han hørte på hvor lang syklusen min var da :) Det er snakk om to dager forskjell her, og jeg klarer ikke finne ut hvilken dag jeg skal forholde meg til :p
Viss jeg følger første dag i mens, så ville unnfangelsen vert rundt 09, og jeg tipper 11. men er jo ikke 100% sikker der.. Så om lege regner termin 4 mars, så tror jeg at jeg også vil gjøre det frem til ou.. så slipper vi å ha forskjellig telling :p
 
Ja, mener det var sånn med meg sisst også, at lege ikke brydde seg om el-dag. Men han hørte på hvor lang syklusen min var da :) Det er snakk om to dager forskjell her, og jeg klarer ikke finne ut hvilken dag jeg skal forholde meg til :p
Viss jeg følger første dag i mens, så ville unnfangelsen vert rundt 09, og jeg tipper 11. men er jo ikke 100% sikker der.. Så om lege regner termin 4 mars, så tror jeg at jeg også vil gjøre det frem til ou.. så slipper vi å ha forskjellig telling :p

Jeg prøvde tre forskjellge norske kalkulatorer nå, og fikk tre forskjellige datoer. 3, 4 og 5. Så jeg tenker bare begynnelsen av mars fram til legen har "bestemt" en termin. :)
 
Ja, jeg også. fått 4,5,6. ;) Marsbaby da, gleder meg ihjel <3
 
Jeg har bare brukt første dag i siste mens, siden de bruker dette systemet hos lege/jordmor, så får UL evt forandre dato :) Brukte babyverden sin egen terminkalkulator.
 
Back
Topp