Terminliste for novemberjentene❤️

Uff, så utrolig trist[emoji26] Håper virkelig det sitter enda en til snart som blir med hele veien til mål[emoji173]️

Vi får prøve igjen litt senere [emoji173]️ nå må vi bare få kommet oss videre og la kroppen normalisere seg litt og så krysser vi fingrene for at neste gang så sitter spiren i hele 9mnd [emoji173]️
 
Syns det er fryktelig skummelt men jeg våger meg å skrive meg på... :)

16 november
 
16 nov
 
Last edited:
Da endte min graviditet med ny spontanabort.. så mye blod som deg kom ut i går og så mye magesmerter jeg hadde før det skjedde, så kan det umulig ha gått bra [emoji24][emoji174]

Gratulerer til alle her inne, så får jeg se om det blir ett nytt forum litt senere [emoji173]️
Det var trist å høre! Sender mange klemmer og lykke til videre. [emoji177] Ta vare på hverandre denne tiden!
 
Første gang gravid og første gang her inne nå.. 10. November (i følge app), Oslo! Hvordan vet dere alle hvilket sykehus dere skal føde på allerede?? Finnes det et sted med sånn basic informasjon?

På forhånd takk fra en som et totalt uerfaren!!
 
Første gang gravid og første gang her inne nå.. 10. November (i følge app), Oslo! Hvordan vet dere alle hvilket sykehus dere skal føde på allerede?? Finnes det et sted med sånn basic informasjon?

På forhånd takk fra en som et totalt uerfaren!!

Gratulerer :) Alle legekontor tilhører ett sykehus, hør med legen din hvilken du hører til :) Man kan også søke seg inn på andre sykehus om det er ett annet du vil føde på :)
 
Gratulerer :) Alle legekontor tilhører ett sykehus, hør med legen din hvilken du hører til :) Man kan også søke seg inn på andre sykehus om det er ett annet du vil føde på :)

Tusen takk for svar Maarte89! :) Voldsomt mye å sette seg inn i sånn helt i starten! Går det an å løpe til legen med en gang i morgen eller må man vente til man er litt lengre på vei? Hvis appen har rett så er jeg 5+0 (hva nå enn det betyr..)
 
❤️5.november - Haukeland❤️

Førstegangsgravid og er fremdeles spent på om nurket klarer seg gjennom den første tiden. At tiden kan gå så sakte....
 
Var hos legen i dag. Hun fikk terminen til å bli 11. nov. Jeg fikk 8. Men da har vi sikkert brukt ulik kalkulator. Får vel nesten utgå fra at legen har rett da. [emoji6]
 
Back
Topp